Alla inlägg under november 2007

Av anniiie - 19 november 2007 02:15

HAHA.

knepigt sms från moberg. men såå roligt.


"Hej käre vän och följeslagare..

Jag kontaktar dig i ärans namn, och i rättvisans.

Mitt budskap till dig kommer från en stolt riddare

från skogens vida vidder. Jag vill härmed be dig följa

mig till mitt slott i morgon i skymningen

för att utbyta en bit mat och bjuda på mitt rikliga mjöd.

Innan slaget mot de fientliga trupperna från omvärldens kanter

ska firas i ett oendligt fylleslag, tills vi åter möter gryningen i vårt

heliga rus"


Inte varje dag man får ett sånt sms! :P haha.

Annars funkar ju

"Tja, bjuder på mat och öl i morgon" , också.. :)


so long suckers!


Av anniiie - 10 november 2007 23:56

igår var det fest. det var kul.

har laddat upp bilder på bilddagboken!


idag har jag varit istan med johan, johan, johan och adde ;)

köpte bara en tröja :P var jobbigt mycket folk ute på stan..


A: var det gott med mat på donken? :P

J1: ja det var det.

A: men jag menar inte dig. jag menar andra johan.

J2: jao det var gott!

A: men.. menar den tredje.. :P


något sånt. sjukt kul när alla heter lika dant ;)


nu ska jag fortsätta ladda in bilder på bilddagboken..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards