Alla inlägg under november 2008

Av anniiie - 29 november 2008 22:13


nu har jag, johan och krille sett the shining!
första gången jag såg den faktiskt, är lite efter :b

men den var faktiskt ganska bra, trodde den skulle vara sämre.


funderar på om man ska dricka lite glögg och äta pepparkakor. mums!

men FÖRST; joina killarna och spela guitar hero ; )



åhfyfan, idag när vi var på IKEA och skulle handla lite, var det kö från kassan("nähää") , bort till andra väggen borta på "ta-själv-lagret". Hyffsat!

vi sket i att handla idag, drar dit i morgon tidigt och hoppas på att det är mindre folk då!

Av anniiie - 29 november 2008 20:03

nu är det mesta inhandlat, och inslaget :)

känns riktigt skönt!

ska kika på film nu med krille :D



Av anniiie - 29 november 2008 11:47

Godmorgon!

Nyss ätit frukost, och nu tänkte jag kika lite mail, sen göra mig i ordning för att senare dra på marknad. Sen lär vi nog spendera ett antal timmar i Birsta skulle jag tro ;b Och ett antal hundralappar med!


Haha, igår hände det typiska "det man tänker på händer", eller hur man ska förklara det. Förut nyligen var det ju att jag tänkte på att det var aslänge sen jag hörde från Jone och Isse, och samma dag plus dagen efter hade båda hört av sig. Nu igår kollade jag igenom telefonboken, också fastnade jag för en kille, också tänkte jag 'haha, den här kan jag nästan ta bort, lär ju inte skriva mer med han',

OCH några timmar senare, tro på fan att han skrev! Helt sjuk! Tänkte även skicka iväg ett sms till Carro och berätta hur mycket jag tyckte om henne, men vi skulle precis dra iväg på affärn så det blev inte av, men sen fick jag ett av henne!! <3 :)


Nu ska jag tänka 'tänk om jag bli miljonär', och gå och köpa en trisslott eller nått ; )

Av anniiie - 29 november 2008 01:25

har precis sett på "the happening" och myst.

funderar på om man kanske ska lägga sig, vore rätt skönt ;)


imorgon blir det eventuellt julmarknad som hålls till typ precis nedanför där vi bor! :) sen blir det julhandlande. längtar redan till i morgon :) ska äta sallad också till middag. intressant upplysning va! skulle kunna äta det jääääämt nästan :b


battla lite med johan på guitar hero. behöver jag säga vem som ägde vem? ;)

Av anniiie - 28 november 2008 20:40

heej!

har nyss varit på stan och handlat lite stuffs.

hade inte planerat att det skulle bli någonting till mig men när jag såg att den här klänningen fanns kvar på gina var jag tvungen. 149 spänn hit eller dit ;)


ska se om jag får spela lite Guitar Hero nu ;)

Johan köpte det nya ; world tour tror jag det hette.

Ikväll blir det lugnt, med ost och keex. myspys.

Av anniiie - 27 november 2008 21:37

Blev utmanad av Carro och Sara.


1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dej ett annat?

Jag gillar mitt namn!


2. Saknar du något i ditt liv?

Någonting saknar nog dom flesta.


3. Sommar eller vinter?

Sommar!



4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?

Han var snygg ;b


5. Vilken är den bästa julklapp som du fått?

Alla är lika bra.


6. Påverkas du av media och alla sk ideal?

Nja, man gör det säkert omedvetet.


7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?

På något varmt och roligt ställe :)


8. Finns det något du ångrar att du gjort?

Det finns det garanterat.


9. Hur många barn vill du ha?

2 st.


10. Har du återkommande drömmar?

Det har hänt!


11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle det vara?

Inte så länge kvar ;) meen.. Sallad skulle jag kunna äta jämt!


12. Märkeskläder eller inte?

Kvittar.


13. Vart ska du/ni fira jul?

Hemma hos pappa med heeela familjen.


14. Har du ett nyårslöfte?

Nej, inte vad jag minns.


15. Vad har du för planer för dagen?

Den är snart slut ;b Men ska väl fixa en kopp te snart, äta melon och mysa framför tv'n :)


Utmanar dom som vill ;)

Av anniiie - 26 november 2008 13:28


Åh, sommar! Jordgubbar! Värme! :) 


Fast jag längtar såklart till julen också, mysss!

Men annars är jag inte så mycket för vintern.. Föredrar sommar.


MEEEEEEEEEEEEN. Vad ska alla göra på nyår? 

"festa", gör nog flesta men vaaaart? 

Av anniiie - 26 november 2008 13:03

Humör: Finfint!
Gjort: Ätit frukost, tittat på tv, och nyss duschat
Planer: Hämta posten nu, gå på apoteket, och sen jobba
Ser på: Dataskärmen såklart
Lyssnar på: Hot and cold
Läser: Bloggar
Dricker: Varm oboy
Äter: Ingenting
Bästa: Kryssning snart ;) Och lön
Sämsta: Nja, inget
Väder: SNÖ!



\|/ v \|/
(."o o",)
/( )\ /( )\
_||_ _||_


Ovido - Quiz & Flashcards