Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

♥ 090325

Av anniiie - 25 mars 2009 00:14

 

Tror det blir sova snart faktiskt ;b (HAH, det har man ju inte sagt några gånger, men ändå suttit kvar vid datan ett tag till.)

Har ju varit uppe ett bra tag nu, utan någon powernap.

Snart är det löning! Tummen upp för den. Dock bajslön men det är ju lite pengar iaf. På torsdag åker jag med Lappo till Sundsvall iaf :) Han ska hälsa på sin syster där. Dom, jag och Johan ska åka på Jops när vi kommer fram. Me like, bästa pizzorna där ;) Sen ska han slagga hos oss. Han har fortfarande inte sett våran lägenhet så det är väl dags kanske. Jag och Johan har inte ens haft inflyttningsfest ;) Haha. Men det blir så svårt när man har sina kompisar bosatta överallt. Är väl typ Tuwa, Josh och Lina som jag känner i Sundsvall, sen är väl resten i Bräcke, Östersund, Krokom osv. Också ska alla kunna samma helg ;) Njaa. Söp in lägenheten lite när Bea och Linus var på besök iaf. Haha.

 

Har precis kollar på Rosing, och DHW. Mamma spelade in, eftersom hon ockuperade tv'n förut. Ge mig torsdag så jag får åka härifrån någon gång!! :) Det gick riktigt segt nu den här veckan.. Men i morgon är det onsdag, och SEN så. Vet dock inte hur länge jag jobbar på torsdag men vid 16 tänker jag fara, och där med basta! 


Alltså, det är nog världens populäraste dryck, näst efter vatten, och hur kan den smaka så jäkla illa? Jag kommer aldrig förstå varför alla tycker kaffe är så gott. Fyfasen! Smakade en sked av syrran idag, bara-för-att. Och fy. Går inte att beskrivas med ord. Tycker det kan lukta fräscht, men den beska snuskiga smaken i munnen efter :S Usch! Lyckligtvis hade mamma en halstablett, för annars hade jag banimej gått och borstat tänderna. Så illa tycker jag att det smakar ;b Tacka vet jag en kopp te eller chai ;) 

 
 
Ingen bild

carola

25 mars 2009 15:09

hahahaha! ska fixa en kopp kaffe till dig sen, du som är så sugen! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anniiie - 1 april 2009 00:02

  Nu har jag bytt tillbaka till min gamla blogg, anniesvanberg.blogg.se!   Tänkte läsa igenom alla inlägg här, och sen ta bort denna blogg. Har jag kommenterat nåns inlägg, som ni tänkt svara på, så gör det gärna till min nya :)    UPD. Såg att det...

Av anniiie - 31 mars 2009 12:51

Vi kör väl listan igen, men det jag har hunnit hittills ;)   DAGENS KLÄDSEL: Än så länge, Johans mysbyxor och en top. DAGENS SMINK: Mascara. DAGENS FRISYR: Uppsatt, för tillfället. DAGENS LÅT: Har inte lyssnat på musik idag. DAGENS VILL HA: Sommar ...

Av anniiie - 31 mars 2009 00:11

31/3 - 09 DAGENS KLÄDSEL: Ljusrosa top & midjehög jeanskjolDAGENS SMINK: Mascara och rougeDAGENS FRISYR: UtsläpptDAGENS LÅT: Ozzy - Crazy trainDAGENS VILL HA: Sommar & pengar! DAGENS PLANER: Hade inga planer för idagDAGENS SAKNAD: Saknar ingenting ju...

Av anniiie - 28 mars 2009 18:35

  Har nyss tagit en dusch med Johan. Mys :) Ska iväg på affärn och byta kolsyrepatron och köpa en burk Ben&Jerrys. Sen blir det Robinson ;) Låter som en utmärkt kväll för mig! Blir väl släcka ner alla lampor och så sen mellan 20.30-21.30, men tv...

Av anniiie - 27 mars 2009 23:08

Go'kväll! Klockan har gått riktigt fort, som alltid.. Vi har slöat lite framför tvn. Kikade på finalen av Let's dance. Tycker att det var rätt att Magnus vann, sådetså ;) I morgon blir det upp kl 07 och tvätta! Riktigt skönt att kliva upp t...

Ovido - Quiz & Flashcards