Alla inlägg den 26 mars 2009

Av anniiie - 26 mars 2009 01:41

 

Blir ett litet inlägg som vanligt innan sängdags ;)

Kom hem för cirka en timme sen. Har varit hemma hos Moberg ikväll. Lirat kort, något frågespel och surrat om påskmaskeraden! Ja, vi får se hur det blir ;) Hahaa. Och seriös har vi inte direkt varit ikväll heller.. Var någon fråga om " vilka som var föräldrar åt bla bla", hade aldrig hört talas om namnen iaf, också säger krillan "Helge Fossmo". Och jag instämmer med "Jaa, också Josef Fritzl". Svaret var iaf Adam & Eva. :) Haha. 

Nu blir det iaf sängen, tur att man har sovmorgon i morgon! Får se när jag behagar kliva upp, kl 13 ska jag iaf befinna mig på FolketsHus för lunch och sen nån timmes jobb innan jag åker med Lars till min älskaade Johan :) Och i morgon blir det ju som sagt Jops också. Inte dumt! Efteråt ska killarna tydligen byta olja på sina bilar, jippi can't wait.. Förhoppningsvis skjussar dom hem mig innan, känner mig inte så intresserad av att stå och kolla på. 

När jag kommer tillbaka till Bräcke återstår också att se. Vet att jag ska jobba torsdag och fredag iaf, så vi får se hur det blir med mån-ons. 


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards