Alla inlägg den 27 mars 2009

Av anniiie - 27 mars 2009 23:08

Go'kväll!

Klockan har gått riktigt fort, som alltid..

Vi har slöat lite framför tvn. Kikade på finalen av Let's dance. Tycker att det var rätt att Magnus vann, sådetså ;)

I morgon blir det upp kl 07 och tvätta! Riktigt skönt att kliva upp tidigt faktiskt. Man hinner med så mycket.


Nu är iaf mormor & Jessicas kort klara iaf. Blev helt okej... :)

 

Av anniiie - 27 mars 2009 14:05


Precis kommit hem efter 1 timmas rask promenad. Riktigt skönt. Bara man har musik så är det helt okej att gå ensam, men det är tråkig väg bort till Maxi. Går hellre nån stig eller grusväg än på storavägen. Handla gjorde jag på en 4 minuter, eftersom jag visste precis vad jag ville ha. Blir iaf en fräschsallad idag. Gott!

Ska plocka undan lite här och där, bära ner madrassen i förrådet, ta en dusch samt göra två kort till mormor och jessica, eftersom dom fyller år i morgon :) Tur att jag har en massa lådor med scrapbooking.



Köpte yoghurt och bär på MAXI så det blev såklart smooothie när jag kom hem :) Åt bara en macka till frukost, så kunde gott behöva mellanmål.



Mmmmmmmmmmmmmmmmm, delicious som bara den :)

Fast det hade varit snäppet bättre om det inte fanns frön i hallonen ;b

Dock förstår jag inte varför så många sötar sina.. Tycker dom är kanongoda ändå!


Fick Karro & Lars på en bild också ;)

Av anniiie - 27 mars 2009 10:33

Godmorgon!

Igår blev man upplockad direkt efter jobbet av Lars och Karro, så bar det iväg mot Sundsvall. For direkt för att käka, och det var gudomligt gott som alltid! Efter det skjussade grabbarna mig, Karro och Lars-syster hem till lägenheten. Vi satt här och surrade och drack lite öl. Mycket trevligt :)

Roligt med lite omväxling i umgänget. Sen kom killarna tillbaka efter ett tag, dom skulle byta olja på bilen, och joinade oss. Kvällen gick väldigt fort, men det blev inte alltförsent eftersom älskling skulle upp tidigt.


Nu ska jag snart promenera iväg på MAXI för att handla lite. Vet dock inte vad vi ska äta till middag än.. :/ Kyckling&fetaostsallad, eller tacos kanske. Avocado och mango ska jag iaf handla. Gottgott!

Ovido - Quiz & Flashcards