Alla inlägg den 9 mars 2009

Av anniiie - 9 mars 2009 15:14


Ungefär en halvtimme innan jag får skjuss till tåget.

Usch, vad tiden rinner iväg fort! Kan åka bil hem om jag vill, i morgon bitti men orkar inte det eftersom jag ska jobba i morgon bitti. Blir knappt så man hinner hem en sväng, så ska man iväg och jobba.

Skulle ha ätit något känner jag.. Får slänga i mig lite nudlar!


VR kom idag också. Roligt med lite läsning, fast jag börjar alltid med korsordet. Hah! Jag är bättre än blondinbella på korsord, för hon hade inte löst var "3" :an skulle vara. Vilket är modebloggare. tjihi na na na :b


Av anniiie - 9 mars 2009 14:18


Godmorgon! Fast klockan har redan hunnit bli mycket..

Åååh, är så glad :) Har alltid velat haft ett visst Crash spel, men det säljs inte länge i affärerna eftersom det har några år på nacken,

också hittade jag en annons där någon säljde ut en massa spel,

också fanns DET spelet, ett annat crash jag vill ha, och Monsters Inc (ja, jag är en tönt), för 30spänn st! Gratis ju! Woohoo.


Har även suttit och suktat på en heminredningssida jag aldrig varit inne på, som hade hur mycket snyggt som helst, i lite gammeldags stil eller vad man ska säga. Jag gillar modernt och fräscht men det var ruskigt mycket fint med där. Nu ska jag plocka ihop lite, och sen lira lite tvspel.

Ovido - Quiz & Flashcards