Alla inlägg den 8 mars 2009

Av anniiie - 8 mars 2009 22:59

Åh, vad jag vill se den här filmen En shopaholics bekännelser! :)

Böckerna var skitbra, plöjde somsagt allihopa inom loppet på en vecka.

Älskar Sophie Kinsellas böcker..

Bara Karriär och köksbesvär, och Mitt nya jag som jag inte äger. Samt dom som inte är översatta till svenska än.


Nu ska jag spela lite tv spel tror jag :D


--

Naw, gick in till Johan, och han sov såklart. Också mumlade han

"Är jag hemma"? Haha, roligt med folk som pratar i sömnen :p

Av anniiie - 8 mars 2009 21:04

Har velat tatuerat mig länge, men inte kommit på vad jag vill ha,

men jag är lite sugen på att skriva Amor Vincit Omnia i nacken.

Latin är fint! Ja, det betyder Kärleken övervinner allt. Och det håller jag faktiskt med om..


Whipeout var iaf SJUKT jävla roligt! Kommentarerna var absolut bäst, jag och Johan har garvat i kapp som några tokar här!


I morgon åker jag tillbaka till Bräcke. Är på station till 18.00 om någon vill vara med mig ;) Haha

Av anniiie - 8 mars 2009 13:58

Älskling, ute på promenad.


Jag

Vi hade visst en skridskobana utanför lägenheten :) Blir väl en tur på den, någon kväll framöver. Mys. Roligare att åka ute än inne.

Av anniiie - 8 mars 2009 01:26

Kjolen från Gina Tricot.

Tycker det är snyggt med midjehöga svarta kjolar, och den här var lite roligare eftersom den har nit-detaljer. Nu har mitt presentkort iaf slut på Gina :/ :b

Ovido - Quiz & Flashcards