Alla inlägg den 19 mars 2009

Av anniiie - 19 mars 2009 23:34

 

OCKSÅ var det kväll igen.. :)

Mötte upp Bea efter maten, gick hem till henne och slängde oss framför tv'n som vanligt ;) Ibland är det riktigt härligt att inte göra någonting.

I morgon är jag ledig! Kanske ska förbi och hälsa på henne på jobbet i morgon. Får se om fröken vill det ;) 

 

Det känns som att den här helgen kommer gå turbo-fort! Eftersom jag bara kommer att vara i Sundsvall lördag-söndag, och timmarna där rinner på hur fort som helst. Också är det ju den där satans bilmässan :/ Fast det visste jag ju redan om. 

Av anniiie - 19 mars 2009 18:06


Gooddag!

Klev upp 06 idag, för att jobba en snabbis. Var riktigt pigg faktiskt! 

Skitbra väder var det ute idag också. Bea slutade klockan 14, så vi var ute och gick i två timmar. Känns lite smått i benen faktiskt. Tog en powernap på soffan medans mamma fixade lite mat. Potatisgratäng och kött :) Åt det igår med, och det är så sjuuukt gott.


Ikväll ska jag väl vara med Bea, om hon inte gått och gömt sig. Skulle bara våga, för jag har DIN plåååånbok ;) Dock ingen kod till kortet :/ Haha. 

Av anniiie - 19 mars 2009 08:38


Mer presentförslag tack!

Var har ni gett eller vad skulle ni ge eran bästa killkompis eller pojkvän i 20-års åldern? ;)


Skriv inte smycke, för det använder inte ens Johan, och det blir nog för dyrt för att det ska vara till Jocke. :b 

Ovido - Quiz & Flashcards