Alla inlägg den 16 mars 2009

Av anniiie - 16 mars 2009 01:22

Lite tidsfördriv då!


Namn: annie.

Piercingar: nja,fyra i öronen.

Tatueringar: ja. och det kommer fler. 

Längd: 171,5cm prick var jag för ett år sen iaf.

Skostorlek: 39.

Hårfärg: just nu brunt, men riktiga är blond.

Är du kär i någon: som bara den!

Önskar du att du bodde någon annanstans: ja.

Tänker du på självmord: inte direkt.

Tycker andra att du är attraktiv: det vet inte jag. johan gör väl det iaf, och det är de som räknas.

Vilket shampoo använder du: allt möjligt.

Vilken parfym använder du: kate moss - kate. min kära D&G -  light blue parfym och J-Lo - glow parfym har precis tagit slut :/ 

Vad är du rädd för: spindlar och malar! och typ alla andra kusar och insekter.

Gillar du att tvätta: tvätta är väl inge jobbigt. men att hänga den är tråkigt.

Gillar du Berg-och-Dalbana: jodå.


SENASTE...

Film du hyrde: Prom night.

Film du köpte: MissionImpossible3 för 19spänn på Willys ;) 

Låten du lyssnade på: why can't i.

Låten du hade på hjärnan: det minns jag inte.

Låten du laddade ned: brukar inte ladda ner musik just..

Personen du ringde: syrran tydligen, den 12e mars :O var ju ett tag sen.

TV program du tittade på: en sväng på beck.

Personen du tänkte på: syrran blir det då.


FAVORIT...

Mat: meeen, jobbig fråga. äter det mesta. lax, grillat, och sallad tillhör väl favoriterna.

Låt: out of the silent planet är bra.

Sak att göra: beror helt på humör!

Sport: vadå, att kolla på eller göra? hockey är roligast att titta på, fotboll eller basket gillar jag att 'göra'.

Dryck: kolsyrat vatten, eller cola zero.

Kläder: strumpbyxor/leggings och nån snygg klänning

Film: the condemned, tomten är far till alla barnen, behind enemy lines.

Bil: bryr mig inte så hårt. nån utan rost :b


ANTAL...

Gånger du varit kär: 100 gånger om man räknar med sen man var liten ;b 5 gånger seriöst. Och då räknar jag med Johan.

Gånger ditt hjärta brustit: ingen faktiskt.

Hjärtan brustit på grund av dej: 2 kanske.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: det har jag ingen aning om. ett antal. (intagning till gymnasiet, födelsedagsfotografier, bb-biler), så det blir ju några.

Ärr du har på kroppen: några nästan osynliga på benen från vattkoppor.


SENASTE...

Bok du läste: håller på med läppstiftsdjungel nu. senast utlästa boken är singel på nytt. skitbra var den!

Personen du fick mail av: betties galleria, nyhetsbrev.

Personen du fick brev av: lönespec? får inte brev så ofta.

Personen du fick sms av: johan eller minna.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: någon dag innan jag fyllde 20år, vi firade mig i förskott.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: varit i sundsvall, gosat på hjärtat, kollat på tv.

Var det kul: jorå!

Hur tidigt stiger du upp: det är väldigt olika! från 06-11 typ.

Gillar du att slåss: haha nej.

Vad ska du göra ikväll: kvällen är över nu..

Är du seriös: ibland så.

Vad är du allergisk mot: ingenting.

Var har du ont: ingenstans.

Använder du hårspray:ibland.

Kan du stå på händer: det tror jag inte.

Favorit serie: gossip girl.


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: salt.

Gillar du ketchup: bara på hamburgare och pytte lite när man äter korv&bröd ;b annars äter jag aldrig ketchup!

Är du glad nu: jovars.

Var du glad igår: jajemen.

Känner du någon som jobbar på sjukhus: inte vad jag kommer på.

Vad dansar du till: bra musik.

Kan du sjunga: jag vet inte. sjunger sällan seriöst.

Mer värt än guld: dom jag älskar.

Spaghetti eller makaroner: makaroner!

Ett land jag helst vill besöka: åh, hur många som helst!!

Sparar till: ingenting just, alla pengar går åt för tillfället. 

Väntar på: ingenting.

Pålägg som gäller: ost med paprika eller gurka på, eller prickigkorv.

Dagens dryck: chailatte och te.

Ovido - Quiz & Flashcards