Alla inlägg under december 2008

Av anniiie - 30 december 2008 22:48


Gott nytt år alla :)



Lär nog inte hinna skriva nått i morgon så, för vi åker rätt tidigt

mot Bräcke, stannar där en sväng för att sen åka upp mot Åre - hållet.


Ha så kul i Bräcke, suckers ;)


---


sådärja, nu är julen bortstädad också ;) känns meningslöst att ha adventsstakar, tomtar och julgardiner nu när julen ändå är över. har redan hunnit byta gardiner i sovrummet och vardagsrummet. Bara köket kvar då ;) Vart får man all energi ifrån? Och varför kommer den alltid på natten.

Av anniiie - 30 december 2008 22:30


Gokväll ;)

Sitter själv nu en stund, för johan skulle skjussa carro till nån lilljänta.

Hittade iaf lite stuffs idag på Birsta. På ginatricot blev det en kofta och lite underkläder, och på IKEA hittade jag täcke, galgar och nå småkraffs. Som vanligt hittar man alltid nått där ;) Hittade även ett jättefint armband på guldfynd, som matchar ett halsband jag fått för 2år sen typ.

Allt gratis ;) Roligt att handla med presentkort.


Ska äta lite ost och kex nu, yammie.


Av anniiie - 30 december 2008 13:41


vad ska man göra idag?


har precis ätit frukost och kikat lite på tv. johan slutar inte förrän om drygt 2 timmar heller. Ska väl ta och dammsuga lite snart, det behövs alltid :b och diska.. wellwell. ja ska väl gå och göra nått vettigare nu. byee


Av anniiie - 30 december 2008 02:10


Nu blir det nog sängen. Tänker då inte kliva upp 07 i morgon ;b

Undrar vad som händer i morgon. Har inga planer, förutom köpa täcke. Gjorde aldrig det idag. Snart nyår också. Helt ofattbart vad det här året har gått fort. Hoppas iaf på att nyåret i Edsåsen blir bra. Eftersom det skulle bli riktigt mycket folk, lär det ju bli bra ;) Bättre än Bräcke iaf, haha.


Goooood niight!

(Jag och Bea är bäst på engelska förresten.)


Av anniiie - 30 december 2008 00:18


Blää, jag hittar inte kvittot. det finns iaf inte i förrådet så det är ett ställe avklarat iaf. vet inte ens om jag har kvar det. Typiskt. Det ligger då inte i Bräcke, för där har jag bara en kartong kvar, och i den finns bara småkrafs, och inget kvitto. Jaja, shit happends.


Ska dricka en kopp te nu, får se om det kanske blir sängen sen eventuellt. Har ju varit vaken ett tag så..

Av anniiie - 29 december 2008 20:06


nu ska jag tvinga ner loserman till förrådet, för att leta reda på mitt kvitto på digitalkameran. Känner verkligen inte för att behöva köpa en ny, när jag vet att jag har garanti kvar. somewhere

Av anniiie - 29 december 2008 17:53


Idag for jag och Carro in till Birsta kl.12 Johans mamma skjussade in oss.

Hittade inte direkt nå mycket.

Köpte "jacka" på Gina, fast den ser ut att vara mycket längre här på bilden. Den når bara till knappt midjan. Också klänning från VILA. 149 spänn, jag är så jäkla nöjd ;)


Nu har vi precis varit och ätit en pizza, gottgott, men gud så trött man blev. Kan ju bero på att jag har varit uppe sen 07 och tvättat :b

Ska kika på Ensam hemma nu med Johan! :)

Av anniiie - 28 december 2008 19:08


Nu har vi precis kommit hem från birsta!

dom stängde kl 18 idag, så vi hann knappt kolla någonting innan dom stängde. Men i morgon har vi hela dagen på oss, nästan :) Då har dom iaf öppet till 20.00 Då blir det plöja igenom affärer! Fast det är rätt jobbigt att stå och trängas på mellandagsredan faktiskt.

Ska iaf ta och köpa mig ett täcke i morgon ;b

Ovido - Quiz & Flashcards