Alla inlägg den 13 december 2008

Av anniiie - 13 december 2008 22:54


haha, vadå trög i bollen förresten ;)

på vägen in i vårat trapphus mötte vi grannen som var på väg ut,

också tänkte jag "vafan ska man ut och göra nu när det nästan är 20minus grader",

också säger johan "ja, klockan är ju fan typ 04..."


bara det att klockan var 22 ;)

Av anniiie - 13 december 2008 22:49


Nu är man tillbaka från julbordet med johans jobbarkompisar :)

Åkte med M/S medvind. Först for vi hem till Johans chef och drack lite i hans garage. Hyffsat garage! Inte alla som har klinkersgolv i ett garage ;)

Sen julbordet ; tog väl 2 min att bli mätt, man slängde ju i sig maten, var så satans hungrig. Jag åt 12 prinskorvar! De ni ;) Fast så äter jag knappt någonting annat på julbordet.


Nu ligger min söta johan utslagen i soffan ;b haha.

Kanske inte är så konstigt att man är slut efter att bara sovit mellan 10-12..

Av anniiie - 13 december 2008 15:29


hamnade inte i säng förrän kl 05 i morse! ;b

jockes fel, satt och surrade med han ett tag. funderade på om vi skulle ut och äta på fredag :)  han skulle förövrigt också på julbord idag!


sitter och dricker lite grogg nu, bacardi apple, mumsfilibabba!

nää, vi ska fara om en timme, så bäst man gör sig i ordning kanske ;)

Av anniiie - 13 december 2008 02:53

Johan bakar pepparkakor ;)



Dom blev väl rätt hyffsad ;b



Mmm, min goda frulle i morse ;)


Jao, nu ska jag ta och sova så man orkar hela morgondagen!

Typiskt att man alltid ska bli så pigg på kvällarna, och få för sig att dona och plocka med det ena och det andra..


Natti! :)

Ovido - Quiz & Flashcards