Alla inlägg den 28 december 2008

Av anniiie - 28 december 2008 19:08


Nu har vi precis kommit hem från birsta!

dom stängde kl 18 idag, så vi hann knappt kolla någonting innan dom stängde. Men i morgon har vi hela dagen på oss, nästan :) Då har dom iaf öppet till 20.00 Då blir det plöja igenom affärer! Fast det är rätt jobbigt att stå och trängas på mellandagsredan faktiskt.

Ska iaf ta och köpa mig ett täcke i morgon ;b

Av anniiie - 28 december 2008 16:52


Nu är man hemma i Sundsvall! Skönt.

Carro hänka på också ;) Nice. Väntar på att maten ska bli klar, men det tar ju ett tag. Vi ska äta lax, så himla gott! Efter det kanske det blir en tripp till Birsta ;) Haha, vi åkte gratis också! Konduktören missade oss, men tog betalt av dom som satt bredvid oss på andra sidan gången. Ibland är man flyt ;)

Av anniiie - 28 december 2008 10:51

 

godmorgon godmorgon!
hade ruskigt roligt igår! Först var jag och Jocke ut och åt, innan vi blev hämtade av Micke. Så for vi och plockade upp Henke och sen bar det iväg mot Stavre. Ungefär halva klassen kom tror jag, inte mindre iaf.

Man fick gå fram på scen och berätta något roligt/pinsamt minne under skoltiden. Så jävla roligt att höra en massa saker man inte visste om, eller hade glömt bort. Efter ett par timmar fick jag och Petter för oss att vi skulle dra på krogen. Då hade det ändå blivit lite halv segt där i Stavre .. Så jag, Petter, Simon, och Melle for mot Bräcke, fast Melle skulle inte ut.


På krogen var det lite segt i början, men sen så! Jag och Petter dansade och sjöng som aldrig förr typ ;b Haha. Träffade även kasslergratängen från Ånge. Inte igår, visste att jag kände igen han, men ibland tar det tid att koppla. 


Nu ska jag äta frukost, och sen städa dagis. Känner mig inte så pepp på det, men vafan. Jag får ju åka till Johan sen! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards