Alla inlägg den 15 december 2008

Av anniiie - 15 december 2008 20:50


blää, vad jag är göralaus. slutade jobba för ungefär en timme sen,

funderar på om man kanske ska ta en dusch nu.

my precious frågade om jag ville följa med till henne och kolla på mamma mia, men jag kände verkligen inte för att se den på nå vis, :O

jaja, får se om man går ut och går en sväng lite senare! 

Av anniiie - 15 december 2008 12:06


godmorgon!

tänkte snart kila iväg på affärn och köpa frukost och någonting att äta till middag, eftersom jag är uppe på dagis och jobbar tills typ 19.30 ;b

ska ringa sis och försöka tvinga med henne ;) jag hatar faktiskt och handla själv, tycker det är aptråkigt. Iofs är det inte så mkt saker jag ska ha, men ändå ;) Har allitid tyckt det..


Måste komma ihåg att spela in gossipgirl reprisen sen! Blir inte brydd om jag glömmer bort det.. :( ;b 

Ovido - Quiz & Flashcards