Alla inlägg den 10 december 2008

Av anniiie - 10 december 2008 16:33


har iaf hittat min plånka nu ;) den låg i en kartong .. haha.

jag har precis bjudit syrran på käk ;) inte varje dag man lagar mat direkt.

meeene, ja ska ta och ringa till moberg snart ja.

Av anniiie - 10 december 2008 10:53

godmorgon!

redan onsdag, känns skapligt skönt! :)

igår var jag ute och gick med bea, i det ljuvliga vädret ;) ruskigt kallt,

men efter det blev det fika och teee :) 

efter det var jag till carro en snabbis och snacka lite,

och sen hem och sen kom dennis förbi en sväng. 

har hunnit avverka att vara med många igår ;) haha, nääärååå.

men det var kul att träffa beatrix von inga, var ett tag sen! 


ska göra mig i ordning nu, för jag skulle visst följa med mamma på affären om en timma! 

Ovido - Quiz & Flashcards