Alla inlägg den 25 december 2008

Av anniiie - 25 december 2008 19:10


haha, dagens bästa ;) 


carro hade testat wii fit hos sin morbror,

också sa hon till sin bror

" om jag köper en fittmatta får jag låna ditt tv-spel då" :p lät lite kul ;) 




nu drar jag till carroo! 

Av anniiie - 25 december 2008 18:14

2008 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning genom ditt 2008!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
var utomlands b.la skaffade lägenhet.

Höll du några av dina nyårslöften?
hade nog inga löften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jajemensan.

Dog någon som stod dig nära?
nej, ingen nära.
Vilka länder besökte du?
turkiet.
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
säkert mycket ;b
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
hm. 12/11 då. 1år med johan.

Vad var din största framgång 2008?
ehm. att jag jobba? :b

Största misstaget?
ingenting.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld.
Bästa köpet?
jadu.. jag vet inte.
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, och heminredningssaker.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
japp.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
satans i kissed a girl, och satans this is the life :b haha. men även lady gaga.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ungefär lika skulle jag tro.
Vad önskar du att du gjort mer?
tagit tag bättre i saker.
Vad önskar du att du gjort mindre?
vet inte.
Hur tillbringar du julen?
hemma hos pappa, med heeela familjen.
Blev du kär i år?
njaae, jag var redan kär! ;)

Blev du tillsammans med någon?
nej, var redan tillsammans med johan då.
Favoritprogram på TV?
gossip girl, och ugly betty.

Bästa boken du läste i år?
shopaholic serien.

Största musikaliska upptäckten?
vet icke.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
typ presentkort som vanligt.

Något du önskade dig men inte fick?
säkert.
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var i sundsvall och kollade på backyard babies och hardcore superstar.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
säkeeert.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
har samma stil nu.

Vad fick dig att må bra?
min familj och mina vänner.
Vilken kändis var du mest sugen på?
haha, jag vet inte :)

Vem saknade du?
adde, samantha.

De bästa nya människorna du träffade?
alla jag träffade är väl lika bra :p

Av anniiie - 25 december 2008 18:10


har precis ätit middag, ska göra mig i ordning nu 

och sen hem till carroooooooocas! ;)


förfesta lite med henne, patrik, martina, mia, malin, andreas, mattias, kompis till han, stefan?, petter, jan,  och minna kanske? :b vi blir ju iaf några och det är grett :)


trevlig kväll folks!

Av anniiie - 25 december 2008 12:57


godmorgon!

klev precis upp ;) skönt att få sova ut. var ju uppe riktigt länge i natt igen, tror jag la mig runt 04-tiden. hähä.

har nyss ätit frukost, ska snart göra mig i ordning för att träffa carro på affärn. ska inhandla lite groggvirke till ikväll, och affärn lär ju stänga rätt tidigt idag. 


finfina nelly klänningen får iaf stanna. hade missat att man skulle hålla på att knyta och dona inuti den ;b då blev den fin iaf. undrar vad man ska ha på sig ikväll då. tycker som vanligt att jag aldrig har några kläder :S 

Av anniiie - 25 december 2008 03:13


då var julen över. jag är nöjd med dagen :) fast seg är den allt. 

kom hem för en liten stund sen, har varit hemma hos jocke.

fikade, och sen kikade vi på supernaturals. någon box han fick i julklapp, riktigt bra!

fick en påse chips, en cola och presentkort av han! :) haha, klockrent. han hade nog tänkt ut det där med chipsen, så han kunde hjälpa till och äta ;) jaja, den påsen satte vi iaf i oss! 


nu längtar jag till sundsvall, handlaaa!

 


hihi, när jag kommer till s-vall finns det tydligen nå paket i lägenheten som är till mig ;) hihih. alltid kul med paket!


hoppas alla fick en trevlig jul!

i morgon är vi laddade för kroooogen! right?! 

Ovido - Quiz & Flashcards