Alla inlägg den 23 december 2008

Av anniiie - 23 december 2008 17:44


ska åka till sundsvall med jocke nu! 



GOD JUL! 

Av anniiie - 23 december 2008 15:08


Nu har jag "lov", i några dagar! :)

Har varit på affärn och köpt det sista nu, hyfsat mycket folk! Ska väl slå in dom sista klapparna nu. Känner mig inge pepp att gå bort till farmor, när det är svinkallt ute. Kanske gör det sen.. Kanske.. Ska nog gå upp till Jocke en snabbis sen också! :) Haha, han skickade ju sms igår och frågade vad jag ville ha i julklapp. Lite sent ute? ;)


Åh, jag vill ha en ny mobil nu. Har ju haft min i 2½ år, men den har ju aldrig krånglat så det är en riktig super mobil ;) Tror det får blir den här nästa gång. Kostar närmare 5000;- men vafan, man må ju ha en värsting :) haha.

 

Ska ta och maila mina timmar nu, så jag får någon lön. 

Ikväll ska jag nog träffa Minna lite. 


Fick min kära klänning från Nelly idag. Så jag och Beatrix von Inga kommer vara likisar. Beställde min i förrgår tror jag, snabb leverans!!  Har även ett paket från ellos på ica.. En sak som jag beställde i oktober tror jag. Lite försenat, tror inte jag kommer behålla paketet. Är det vad jag tror det är, så är det en klänning jag tänkte ha till kryssningen. Och det var ju ett tag sen ;) 

Av anniiie - 23 december 2008 06:55

godmorgon!

ska snart iväg och jobba.. idag känns det som att jag kunnat ge allt för att få sova längre. När jag har slutat jobba, vet inte vilken tid men, ska jag gå bort till farmor&farfar och lämna julklapp, gå på bolaget, och sen på affärn och köpa det sista, också har jag någon julklapp kvar att slå in.


fortfarande noll julfeeeeeling.

Ovido - Quiz & Flashcards