Alla inlägg den 16 december 2008

Av anniiie - 16 december 2008 17:21


En dag närmare helg ;)

Var så döö-trött när jag kom upp på jobbet. Usch, fast efter ett tag piggnade man till. Hade tänkt ta en powernap när jag kom hem, men då var jag inge trött. Har precis tagit en sköndusch nu, ska väl klä på mig och sen får jag se när Carro hör av sig. 


Ja, snart är det här året slut också ;b 


Av anniiie - 16 december 2008 08:05

ååååh godmorgon. eller god och god? ;) jag är tröööött!

igår var jag med bea en sväng, och med dennis en sväng.

åt pepparkakor med philadelphia hos bea, och det var tamefan asgott! :) 


1. 20 h tills jag börjar jobba. Och det värsta är att jag inte har någon som helst aning hur länge jag jobbar.. Slutar ju 15.30, men eventuellt kan jag få jobba mer. Känner mig inge pepp på det kan jag lova.


nu ska jag äta frukost :) 

Ovido - Quiz & Flashcards