Alla inlägg den 21 december 2008

Av anniiie - 21 december 2008 20:08

Lina, Linda och Jag :)


 

Jag och Linus, Lindas söta knodd :) 


 

:)

 

Jag och Linda pimplar!

 

Jätterolig kväll var det iaf! :)


Huga, vad fort det här året har gått. Känns inte som att det är jul på onsdag, men jag brukar inte ha någon julkänsla längre. Var väl mer när man var barn ;) 

Av anniiie - 21 december 2008 20:08

 
Hemma i ljuva Bräcke igen ;)

Johan har precis farit, passade på att skicka med lite småsaker. Som typ en sopsäck med kläder ;) Hihi. Nä, en walk-in-closet skulle göra livet lättare! Haha


I morgon ska jag åka 08.10 bussen till Brunflo. Ska hjälpa Elizabeth att jobba, och sen har jag ju dagis att städa när jag kommer hem. Fattar inte vart den här helgen har tagit vägen. Men det är väl bara som vanligt.


Ska ladda upp lite bilder från gårdagen nu, som jag snott från Linda ;) 


Av anniiie - 21 december 2008 14:26



PUSS TILL

carro, bea, minna, jocke, johan, linda, tuwa och adde,

bara för att ni är så braa! :) <3




oj, hade fan 370 besökare igår. hohooo vad roligt!!!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards