Alla inlägg under juni 2008

Av anniiie - 27 juni 2008 09:44


sitter här och käkar frukost, och ska snart dra iväg och jobba lite.

jobbar bara till 13 och sen är jag leeedig till söndag kväll.

skönt skönt! åker direkt efter jag har slutat, eller nästan måste packa, till sundsvall. det är bra att man har en karl vars mormor&morfar bor 5 minuter från birsta ;)


ja, ni får ha en trevlig helg om jag inte skriver mer idag :)  

Av anniiie - 26 juni 2008 14:42


yey, sol ute :)

sov ända till 11-12 någon gång idag! härligt.

klev upp och duschade på en gång, så jag skulle hinna bli liiiite hungrig till

frukosten. käkade mackor, ägg och melon, och hade planerat att kolla på det andra bandet med sex and the city, men jamie hade ockuperat tv:n

och kollade på rachel ray..


har precis varit iväg och jobbat! mötte carro på vägen dit, ska komma ihåg att ringa till henne efter att jag har jobbat klart ikväll! :D


igår  blev det dipp och grönsaker med carola. kollade på eurotrip, riktigt rolig film!


Av anniiie - 25 juni 2008 16:04


Har precis legat i soffan och kollat igenom ett band sex and the city och käkat cashewnötter och körsbär. älskar den serien!


efter att jag jobbat gick jag och syster på affärn och handlade lite.

hon köpte en asfet vattenmelon för bara 20spänn! billigt billigt på ica.

och jag köpte dip, morötter, gurka, paprika, minimajs, loka, nötter och jordgubbar, så ikväll efter jobbet blir det mys! :)

ska hitta någon film att kolla på också..


förslag på någon bra film?  

Av anniiie - 25 juni 2008 09:49


godmorgon!

ska trycka i mig lite frukost, och sen iväg och jobba.

i morgon kommer johan (:


ska äta nu,

hejs. 

Av anniiie - 25 juni 2008 02:25


och jag är lika nattpigg som alltid!

men ska upp om drygt 5 timmar, så nu ska jag göra kväll :P


godnatt! 

Av anniiie - 25 juni 2008 00:08


Gick riktigt bra och jobba ikväll! Och fort gick det också.

Skööönt!


I veckan blir det grönsaker & dip och någon film med syster.

Hon hjälpte mig idag så :) Kan vara snäll jag med ibland.


Är nästan helt klart att jag åker till sundsvall i helgen.

Ska bli så skönt att komma bort! Även om det inte är speciellt långt bort,

så är det ändå skönt :P 

Av anniiie - 23 juni 2008 23:57


kärlek är det bästa som finns.  

Av anniiie - 22 juni 2008 22:53


blää

vissa kvällar är bättre än andra.

känner mig så le precis just nu.

vill bara flytta någon annanstanns och jobba med något annat.

göra någonting nytt på något nytt ställe. men tyvärr

kan man ju söka jobb vart som helst, för då är lägenhet ett annat problem.



vill verkligen inte jobba i morgon..


vore skönt att åka tillbaka till utlandet igen!

där var det helt underbart. värme och sol! bara SOL gör att man blir på toppenhumör.  

Ovido - Quiz & Flashcards