Alla inlägg under juni 2008

Av anniiie - 10 juni 2008 12:59


Grattis till alla studenter förresten.

Ses på arbetsförmedlingen! :P


haha ^^  

Av anniiie - 10 juni 2008 12:24


Jag har sovit fram tills nu! Jäkla skönt.

Eller inte riktigt tills nu, för Johan ringde vid 10 också var jag upp en sväng.


Såg när jag stod vid kylskåpet på en lapp att syster skulle till tandis idag,

så jag skrev och påminde henne, för jag själv brukar vara dålig att komma ihåg när jag ska dit och tur var väl det att jag påminde henne för hon hade ingen aning omk att hon skulle dit. 


För en gångs skull är jag sugen på frukost! Ska göra äggröra, och mackor! =) 

Av anniiie - 10 juni 2008 01:22


Kom på nu att jag har glömt att sätta telefon på laddning.

Johan som skulle ringa och säga godnatt :'/

Jaja :p


Nu ska jag sova! SOV MORGON!  

Av anniiie - 9 juni 2008 23:51

Vackert

 




Tog bilden när jag satt på flyget.

Av anniiie - 9 juni 2008 21:56


Fukkin unbeliveble! Var där i förrgår, men känns som att det var flera dagar sen! SAKNA!


Bild tagen från hotellbalkongen. 

Av anniiie - 9 juni 2008 21:54


I morgon ska jag vara med min kära Carro ;)

Hurra!



true friendship never dies. 

Av anniiie - 9 juni 2008 15:19


Nu har jag laddat upp alla bilder från turkiet på bilddagboken!


Ska städa rummet nu, för det ser förjävligt ut,

och sen laga mat och sen jobba!  

Av anniiie - 9 juni 2008 09:04


åhfyfasen vad trött jag är..

hamnade i säng rätt sent. johan sov hos mig, trots att han skulle börja

jobba 06.30 i trillevallen, så han åkte ifrån mig vid 04.00 :/


idag ska jag jobba, såklart, och jag ska jobba uppe på dagis i eftermiddag!

orkar inte vara där uppe i 5-6 timmar.


ska fixa lite frukost nu, flingor och jordgubbar som blev kvar sen igår.

Ovido - Quiz & Flashcards