Alla inlägg den 12 juni 2008

Av anniiie - 12 juni 2008 23:35


Hej!

Har precis kommit hem till Choke. Blir filmkväll!

Drog på mig min kära babyrosa dress innan vi åkte hit :P

Ska kolla på JUNO. Hoppas den är bra!


I stan handlade jag ett par lika svarta shorts som jag har (pga av det finns en fläck på dom gamla som inte går bort), men dom kosta ju bara 98:-, pilot-brillor, örhängen på H&M, sen ett armband på Wedins accent,

och fyndade även på Röda Korset. 3 pocket böcker (3spänn st!), och 4 sex and the city filmer.dock VHS, men dom var billig! 3av dom var t.o.m inplastade! :D Så nu har jag någonting att kolla på!


Blev middag på tacobar! Hur gott som helst :) Varför kan man aldrig äta sig normalmätt på tacos? Jag måste iaf alltid äta tills jag kräks nästan :P

När vi kom hem blev det jordgubbar :D Gud så gott!

Kommer bli´många liter i sommar.


Lutar mot mittis imorgon iaf! Grilla om det blir väder till det också. Fixa någon som handlar,2mån kvar så kan jag göra det själv :D

Nä nu ska jag vara social mot dom andra!

Av anniiie - 12 juni 2008 10:31


Nu ska jag och Johan åka till stan :)

Får se om man kommer hem med någonting roligt.  

Av anniiie - 12 juni 2008 00:33


Kom precis hem. Blev fan sent ändå.

I morgon - LEDIG! eller tja, nästan iaf. Ska åka till stan med Johan,

för han ska fylla i nå anställningspapper. Har fått massa sms om rabatter

och skit på olika affärer så det är ju lägligt att vi ska in i morgon då ;b


Nu ska vi äta mackor och te och mysa :D  

Blir jordgubbar i morgon ist!  

Ovido - Quiz & Flashcards