Alla inlägg den 16 juni 2008

Av anniiie - 16 juni 2008 22:25


idag har jag lagt HELA 52 bitar på mitt puzzel.

måste ju få klart det någon gång så jag kan hänga upp det på väggen.

 

och självklart har jag ätit jordgubbar idag också! :) har ätit det dom senaste 4 dagarna tror jag! cant get enough!


 

i morgon är det sovmorgon. fyfasen vad skönt det ska bli!


Av anniiie - 16 juni 2008 07:28


trött är bara förnamnet!

ska hänka på mamma på jobbet nu, och hämta mopparna. vill sova!

har haft rethosta hela natten känns det som.


när jag kommer hem ska jag fan lägga mig en timme till tror jag. :)

börjar inte jobba förrän 10.30 typ. 

Av anniiie - 16 juni 2008 01:11


Vi borde köra en favorit i repris. Grillad marinerad lax och kubb ;)

Den här måltiden var fasiken det godaste jag ätit på lääääänge! MVG till oss.


 

Av anniiie - 16 juni 2008 00:56

VILL HA!

någon som har sisådär 20000 till övers?  

Av anniiie - 16 juni 2008 00:20


Typiskt.

När jag kom hem vid 23 tiden, upptäckte jag att jag inte hade tvättat moppar jag skulle ha till i morgon :S som tur var skjussa mamma upp mig på dagis för att tvätta där, men jag orkar inte hämta dom ikväll,

så jag åker med henne upp i morgon ist. Blir kliva upp tidigare då :S


Var på gourme idag med johan, carro och patrik och åt pizza!

capprichosa! mums! hatade champinjoner förut, men det är asgott nu. man lär sig väl med tiden.


har lagt lite puzzel nyss också :P hela 4 bitar.. men det börjar bli så jävkla svårt. har lagt lite mer än hälften..


Ovido - Quiz & Flashcards