Alla inlägg den 14 juni 2008

Av anniiie - 14 juni 2008 23:03


Nu har vi precis kollat klart på dom båda filmerna.

Har blivit en riktig filmkväll! Först livvakterna, sen Blackout och sist the deaths of ian stone.


Blackout handlar om tre stycken som fastnar i en hiss, och en av dom är en seriemördare som får det allt svårare att hålla tillbaka inpulsen att döda.

Helt okej film..

The deaths of ian stone handlar om Ian, varje dag får han ett nytt liv som släcks av de demoniska förföljarna, som ger upp först när han löst sitt livs stora mysterium. Den filmen var bättre! Riktigt spännande.


Dock görs det inte så mycket bra filmer nu förtiden tycker jag.


Nu ska vi dricka en kopp te :D  

Av anniiie - 14 juni 2008 19:58


Precis kollat på Livvakterna nu! riktigt bra film för att vara svensk. Är inget större fan av svenska filmer förut beck/wallander.

Tog en powernap mitt i filmen också :b hehe.


Nu ska vi fixa iordning lite ost, kex och vindruvor och kolla på rysare!


Av anniiie - 14 juni 2008 15:51


Det blev mittis igår ändå.

Thomas skjussade :)

Hade rätt trevligt där inne! Kvällen gick hur fort som helst.

Jag & Carro blev rätt besvikna på att det inte fanns något matställe uppet efter krogen. Sist jag var i ånge, var söderins öppet iaf.

Hela kvällen var hur lugn som helst, tills typ slutet, då johans gamla klasskompis köpte tre drinkar till oss, också försvann han, så jag sörplade först i mig min, sen hans, och johan gillade inte sin så jag drack upp den med. alla tre inom 5min, om det ens tog så länge :S haha, jaja.


Tror det blir nudlar idag och nybakt bröd :) Göttans!

Vi har hyrt två rysare så vi har någonting att kika på till kvällen,

också ska vi äta lite ost, kex och vindruver! Har även jordgubbarna kvar sen igår :) Dom såg lite halvmos ut, för någon hade lagt en pepsiflaska på ><.



Ovido - Quiz & Flashcards