Alla inlägg under april 2008

Av anniiie - 30 april 2008 00:26


Äntligen kväll/natt!
Betyder att det närmar sig :)


Ska packa klart ikväll, finns inte så mkt att packa men ändå:P

Hinner inte göra det i morgon.

Ska kliva upp 09 (blää), och sen jobba, och direkt när jag slutar

åker jag och carro in till stan :)


yeeeeeeeeeey :)


godnatt.

Av anniiie - 29 april 2008 19:28


kom precis hem, har jobbat i nästan 5 timmar.

ont i fötterna.


jag, carro och choke bakade som sagt hos choke idag :)

dumle muffins, och daim muffins. fyyyfasiken, vad goda dom blev!

har aldrig ätit godare hemmabakta muffins.


nu ska jag ta en dusch, och sen kolla på ugly betty.


PEPP FÖR I MORGON!

nu är drickan kirrad iaf ;)

Av anniiie - 29 april 2008 11:13


tjuva åt mig datan en snabbis från syster :b

ska möta upp carro när som helst.


härligt väder idag med :) hoppas på att det är fint i morgon med.


hejdå! :) 


Av anniiie - 29 april 2008 01:56


härlig vecka det kommer bli! :)

kvällen har spenderats hos choke.  spelade yatzy, kort och drack te!


i morgon ska jag följa med carro på hc och ta bort stygnena,

sen ska vi på affärn och handla lite gott till muffinsarna.

daim, dumle och blåbär. ska baka uppe hos choke :)

måste komma ihåg att kolla öppettiderna på Arbetsförmedlingen

i morgon, och se om ja kan börja jobba tidigare på onsdag,

så vi kan åka 11.44 tåget in :D


blir mycket gott att dricka på onsdag!

har turkiskpeppar shot kvar, någon lime sak, vin, och sourz :)

blir laga mat med carro och anja, tacos :) MYYYYS!

fan vad kul vi kommer ha på krogen!  


love u, carrobarro ;) 

Av anniiie - 27 april 2008 22:13


och här är det jag köpte när jag var i stan,

med carro.


sjukt sköna brallor, och jag älskar klänningen!

köpte på H&M. blev sammanlagt knappt 300spänn, så det var billigt. 


 

nu ska jag möta carro, så ska vi gå upp på dagis och hämta mopparna jag tvättat :)  

Av anniiie - 27 april 2008 15:28


heeeeeeej.

jag älskar johan berglund.

hiidoo.


(det var johan som sa att jag skulle skriva så :P)


fast jag älskar ju han, så det stämmer ju :)

vi låg och drog oss till 12.30 någon gång..

käkade inte frukost förrän 14-tiden, och sen har det inte

hänt nå mer idag :b  

Av anniiie - 27 april 2008 01:30


precis tittat klart på filmen.

tyckte den var riktigt bra faktiskt :)

inte många bra filmer som görs nu längre iaf.


jag och johan kollade på lite på youtube förut,

på gamla barnprogram och dylikt. nostalgi! 


i morgon är det söndag, vilket innebär att johan åker hem :(

vill inte det..

sen blir det jobb mån-tis, och på onsdag krogen i stan, så det händer

iaf någonting kul mitt i veckan.


nu ska vi gå och lägga oss och mysa :D 

Av anniiie - 24 april 2008 23:02


slutade jobba vid 21.30, 

efter det gick jag hem till johan!!!!
som jag har saknat han!! <3


nu ska vi hem till han och kolla på carrie 2,

och gosa!  

Ovido - Quiz & Flashcards