Alla inlägg den 18 april 2008

Av anniiie - 18 april 2008 22:47


tja.

nu ska jag och johan dra till gotlänningarna och

dricka några öl.  

Av anniiie - 18 april 2008 18:24


Mm, har nyss ätit hemmagjord pizza! Skapligt mätt.

Ska ringa Carro snart och se vad hon gör.



Av anniiie - 18 april 2008 15:51


slutade jobba för ett tag sen.

johan kom och hämtade mig :)

var ute och for en sväng,

sen åkte vi hem till mig och nu har vi kollat på några avsnitt

"mysteriet på greveholm". julkalendern som var -96.

sjukt att det var så länge sen den gick.

den är helt klart min favorit kalender ;)


fick hem glamour idag, så nu har jag lite läsning till sen iaf.

undrar just vad som händer ikväll. nyktert blir det nog iaf.


Av anniiie - 18 april 2008 10:03


godmorgon!
har precis ätit frukost med johan,

ska dra och jobba om 25 min, 

har inte klätt på mig eller sminkat mig än, så jag ska dra nu :P 

Ovido - Quiz & Flashcards