Alla inlägg den 17 april 2008

Av anniiie - 17 april 2008 14:42


tjena! :)

har precis kommit hem. har jobbat lite.

köpte bonaqua med en ny smak, muuuuums och ELLE.

nu ska jag lägga mig i soffan och läsa, eller kanske sätta mig

på balkongen! härligt!

 


 

sen ska jag göra i ordning lax och pasta, sen blir det ut och promenera lite.

och efter det kommer älskling! :D


träffade adde en sväng också idag. han kom till mig nån timme innan jag skulle iväg och jobba :)

Av anniiie - 17 april 2008 01:48


nuu... nu känner jag hur ögonlocken börjar fladdra..

har varit sjukt pigg HELA dagen idag.

så jäkla härligt när man är riktigt pigg.

är nog för att det har varit så fint väder.

håller tummarna på att det är lika fint i morgon!

 

nu ska jag sova!


om typ ett halvt dygn kommer älskling. jaaaaaaaaaa,

hatar att sova själv. är så härligt att ha någon att gosa med på morgonen;) 

Av anniiie - 17 april 2008 00:13

Har nyss lagt lite puzzel.

Efter en kopp te, och 7 bitar på plats orkade jag inte mer :)

När den är klar ska den ramas in :) 


 

ska sälja den här tavlan dyyyyrt!

picasso behövde ju bara dra lite med penseln, men när det gäller DETTA

så finns det ju inte så många möjligheter :P finns bara ett rätt.



haha, såg den här skylten när jag och carro var på OK också! På deras toa.

klockrent!

kanske ska fortsätta och lägga puzzel..

eller fortsätta på min harry potter, sista boken. måste nog börja om på den >.< .. måste ju läsa ut den, så jag har det gjort. har ju läst dom andra 6st. sen har jag väl ungefär 10 pocketböcker som jag inte läst. och en hel del andra böcker på rummet. typ davinci koden har jag haft ett tag, men aldrig läst. och inte utan min dotter fick jag väl för 5år sen kanske. ho.ho.ho.. 

Ovido - Quiz & Flashcards