Alla inlägg den 10 april 2008

Av anniiie - 10 april 2008 22:51


ska kolla på Kujo (någon stephenking film), och en annan

och dippa lite gott med johan nu :)


i morgon blir det nog en sväng upp till åre och kika lite,

medans affärerna är öppna! kul!

Av anniiie - 10 april 2008 11:15


blä jag känner mig lite småstressad. helt i onödan också antar jag.

ska bli upp-plockad på affärn 13,

och hittills har jag ätit en halv macka av min frukost av två,

klätt på mig till hälften,

inte packat, och inte sminkat mig & fixat håret.

brukar alltid känna mig stressad när jag ska åka bort.

men packa+smink+hår tar inte mer än 15min, om ens så länge för mig. 


carro ska kanske komma hit hon också en sväng,

på lunchen. får ju inte träffa min carrocas på heeela helgen :(

hämta posten ska jag också göra! kanske fått någonting

roligt, men det tvivlar jag på... :P  

Av anniiie - 10 april 2008 02:20


oj, vad fort tiden går.

nu ska jag lägga mig, och läsa lite om jag orkar.

satt nyss och målade naglarna, och sen rev jag lös lacket

från naglarna.. stor mening. är en mästare på att sitta och

riva lös lacket.. får fixa naglarna i morgon :P


Ovido - Quiz & Flashcards