Alla inlägg den 15 april 2008

Av anniiie - 15 april 2008 21:00


sitter hemma hos carro, som vanligt :P

ska snart äta lite blåbärspaj. gott!

efter det blir det nog lite mario cart. hehe.


beställde lite från josefssons/ellos efter vi hade käkat.

vi köpte tre par leggings var, och hon köpte en kofta och jag en tunika.

lägger väl in någon bild sen.


Av anniiie - 15 april 2008 11:03


go' morrn.

vaknade av att johan ringde för ett tag sen.

blääh, det är inte lätt att kliva upp från en nybäddad säng med

rena sängkläder.

men nu är jag uppe iaf. håller på att fixa frukost. det får bli nudlar :)

i love it! skulle koka ett ägg men det sprack efter 1 min typ :O har aldrig hänt mig. 


ja, idag blir det som sagt bara lugnt hela dagen!


Av anniiie - 15 april 2008 00:01


ojfan. 100 besökare :) inte illa pinkat.


ja, crash var iaf SKITbra tycker jag.

liiiite hoppig i början, men allting ordnade upp sig i slutet.


i morgon blir det luuuuugnt,

på onsdag blir det jobba, torsdag jobba, fredag jobba.

och sen blir helgen luuuugn :) älskling kommer på torsdag! 

Ovido - Quiz & Flashcards