Alla inlägg den 16 april 2008

Av anniiie - 16 april 2008 22:50

haha, vad drygt det är att komma på rubriker :P



brr, var kallt ute nu. somvanligt på kvällarna.

har varit en sväng hos alex, och träffade emil och lite folk :)


sen drog jag och carro hem till henne och kikade på top model!

nu tar hon en dusch, så jag ska väl rulla hemmåt snart.


måste komma ihåg och hämta tvätten nere i tvättstugan 08.30 i morgon.

sen blir det jobba vid 13-tiden.


Av anniiie - 16 april 2008 17:19



jajust ja, glömde slänga in bilden på tunikan jag beställde igår, så jag gör det nu. köpte även 3 par lite kortare leggings. svarta, vita och röda ;)


 

Av anniiie - 16 april 2008 17:00


hej.

fortfarande ganska skönt ute :)

efter att jag jobbade, gick jag och mamma ut och promenera lite.

hon tyckte väl synd om mig, för att jag ska att jag skulle ut och gå själv,

så hon hängde på istället för att ta en powernap.

tror nog att hon skulle behövt den eftersom hon är inne i stan nu,

och har kurs till 22.00 hah.


nu har jag nyss varit på affärn och köpt frimärken, loka, mörkchoklad till mig och ciggisar till carro.

väntar på att klockan ska bli 17.30 så ska jag möta hennepå stationen.


rent hus, top model, och sex and the city (DUBBELAVSNITT) ikväll =)

tre bra program på samma kväll.

annars tycker jag att resten är skit som går på tv.


desperate houswifes har jag ju inte följt.. tycker ugly betty, kitchen nightmares, och CSI är bäst :)

Av anniiie - 16 april 2008 12:49


ååååoooowmaaajgaaash vad varmt det är!

UNDERBART väder ute.

har precis slutat jobba,

höll nästan på att försova mig, men som tur var ringde johan och

väckte mig. 

ska tvätta lite snart, sen blir det nog lugnt.

äta lite glass i solen vore ju inte helt fel :)  


I morgon kommer äntligen min älskling :) woohooo..



Sara; städar och gruppbostad. :)



Chris Brown - With you.

Sååå bra.! 

Ovido - Quiz & Flashcards