Alla inlägg den 13 april 2008

Av anniiie - 13 april 2008 23:43


Hemma... igen.. suck..

Helgen har gått hur fort som helst.


Haha, slapp ju iaf betala på tåget iaf!
Satt med en kille som klev på med 4 andra killar,

men dom andra satte sig några säten bakom mig,

(den 5e rymdes väl inte med dom),

också kom kontuktören, och killen vid mig hade allas biljetter,

också vinkade han mot mitt håll eftersom dom andra satt bakom mig,

att han hade deras biljetter, så hon tog förgivet att jag var en av dom

så jag slapp betala :P moahaha!


undra vad jag ska göra för mina 60 intjänade slantar då.. :P hmm :)



Av anniiie - 13 april 2008 11:46


idag åker jag hem :/

tråkigt, men delvis ska det väl bli skönt att komma hem.


igår blev det lite supning.

drack pepino, och sprite. har aldrig druckit pepino, eftersmaken

liknade piggelin. gott gott. och farligt lättdrucket.

drack hemma hos vincent, johans kompis och blev det hela kvällen.


kom hem vid halv två på natten, fixade varma mackor och te innan

vi gick till sängen. nu har vi ganska nyss klivit upp.

ska snart fixa frukost :)

Ovido - Quiz & Flashcards