Alla inlägg den 1 april 2008

Av anniiie - 1 april 2008 23:55


härligt väder det har varit ute idag!

mötte upp carro och mai förut idag. var på apoteket en sväng,

sen var vi på blomsterhandeln och kikade lite.


efter maten träffade jag adde någon timme,

och sen var jag med carro och mai igen. lirade lite kort. jag vann :) höhö.

kollade på the starterwife. mais kille fick så lov att stänga av fotbollen.

3 brudar mot 1 :P


halva leveransen från cdon hade redan kommit. eftersom johan beställde från hans namn, så kommer dom till undersåker. det var mina böcker som hade kommit :) 


nattii. 

bus

Av anniiie - 1 april 2008 14:30

Haha, fyfan om man skulle få något sånt här samtal.


www.busring.se


Jag skulle säkert gå på skiten :P


Av anniiie - 1 april 2008 14:19


tjaa.

har nyss varit uppe på vinden och letat rätt på min skinnjacka.

det är nästan 10+, ute och våran termometer har inte ens varit i solen vad jag vet.

väntar på att carro ska ringa, så ska vi mötas och gå på apoteket. kanske ta en glass, få se ;)


härligt med värme!!


inte länge kvar nu! läääääängtar! 

Av anniiie - 1 april 2008 12:33

Bilder från igår, på tokungen Nellie som blev 4år!


 


 

Av anniiie - 1 april 2008 12:21


carro var nyss här och käkade sin lunch.

ska möta upp henne efter att hon slutat,

så ska jag på apoteket och hämta ut lite stuffs.

ska göra mig i ordning nu..



åh, vad le jag blir när folk inte lyssnar!
dom tror att man bara vill förstöra,

när man bara vill deras bästa!

förlåt att man ens bryr sig.. ^^ 

Av anniiie - 1 april 2008 10:41


godmorgon!! :)

vaknade klockan 10.00, och var riktigt pigg. härligt.

ringde och försökte avboka mötet på björknäsgården,

men så kommer han inte tillbaka förrän kl.13.00,

och jag ska vara där 14.00 :O jaja, skyll dig själv om du inte är tillgänglig:P

blir bara apoteket jag ska traska till då.

och lägga in musik, som jag säger att jag ska göra varje dag,

men det är så förbannat drygt.. och jag hittar inte vårat limewire.

har du raderat det, syster?? tell me

Nu ska jag fixa frukost iaf! Nudlar kanske. Det är ju såå gott!

Pratade nyss med johan också.. Dom jobba tydligen 06.30-18.30 Det kallar jag tufft pass iaf. Iofs är dom lediga på fredagar(eftersom dom jobbar in), men ändå.. usch usch.

Blir stan på torsdag, sen får Johan plocka upp mig efter att han slutar.

Men tror nog att vi åker tillbaka till Bräcke sen en dag,

för palla konka runt på en fet påse full i kläder och doning som man har

när man ska sova borta. njaaaae..


NU; frukost! 

Av anniiie - 1 april 2008 00:11

Hej!

Var hos Nellie idag och grattade henne efter maten någon gång.

Fikade lite. Farmor&farfar, sonja, åke och gerda var också där :)

Kan lägga in någon bild sen på tokungen! :D


I morgon ska jag på björknäsgården en sväng, och på apoteket.

Älskling åkte hem idag :/

Han blir hemma till fredag.. tråkigt.. men jag överlever nog :P

Fick en massa grejer till teorin av han idag.

I min "mapp" fick jag bara med själva teoriboken, men man ska ju få med en man kan skriva i, och nå vägmärken..


godnatt. 


(idag får man luras, hihi) 

Ovido - Quiz & Flashcards