Alla inlägg under april 2008

Av anniiie - 24 april 2008 12:26


nu har jag nyss kollat klart på top model.

vilken besvikelse :/ den enda som var snygg åkte ut, lisa. blääh.


nu ska jag hämta posten, och sen work!  

Av anniiie - 23 april 2008 23:28


Nu blir det sängen iaf! Fan vad skönt att få ligga ner.

Slutade jobba klockan 22.

Har städa apoteket, posten, ams, och HELA dagis. lite jobbigt. jaaa.


i morgon kommer älskling :) yeeey!

måste komma ihåg att ringa pappa i morgon och säga att jag vill

med på after work på fredag, eftersom det inte blir undersåker.

ska ju jobba på fredag, lite mer än vad jag trodde att jag skulle jobba,

så vi får åka till johan en annan gång.


i morgon blir det sovmorgon ;) behöver inte jobba förrän vid 13-tiden någongång, och sen ska jag iväg vid 16, och jobba 6timmar eventuellt.


God natt :D 

Av anniiie - 21 april 2008 10:10


morrn morrn.

självklart var sängen oemotståndligt skön i morse, bara för att man måste kliva upp.. typiskt.


sitter och äter frukost nu.. ska snart iväg och jobba.



Av anniiie - 21 april 2008 01:59


finns inte ord över hur skönt det ska  bli att lägga sig nu! aah.

synd bara att man inte har sällskap i natt :/

men på torsdag så.. :)

Av anniiie - 20 april 2008 17:12


haha, ja det blev ju inte så mycket öldrickning i fredags.

hann bara till trappuppgången i stort sett,

så skulle alla ut :b men vi gick till johannes ett tag,

och sen blev det nå bråk utanför.


igår gjorde jag och johan sallad, och for ut och käkade den eftersom

det var så fint väder :) härligt.

blev ju massa kyckling över så nu ska vi hem till han och göra iordning mat snart. på kvällen var vi till johannes och drack upp resten av ölen,

och sen avslutades kvällen hos mai. hade rätt kul.


ja, nu ska vi fära på affärn och sen laga mat :)  

Av anniiie - 18 april 2008 22:47


tja.

nu ska jag och johan dra till gotlänningarna och

dricka några öl.  

Av anniiie - 18 april 2008 18:24


Mm, har nyss ätit hemmagjord pizza! Skapligt mätt.

Ska ringa Carro snart och se vad hon gör.



Av anniiie - 18 april 2008 15:51


slutade jobba för ett tag sen.

johan kom och hämtade mig :)

var ute och for en sväng,

sen åkte vi hem till mig och nu har vi kollat på några avsnitt

"mysteriet på greveholm". julkalendern som var -96.

sjukt att det var så länge sen den gick.

den är helt klart min favorit kalender ;)


fick hem glamour idag, så nu har jag lite läsning till sen iaf.

undrar just vad som händer ikväll. nyktert blir det nog iaf.


Ovido - Quiz & Flashcards