Alla inlägg under april 2008

Av anniiie - 6 april 2008 18:48

puh!!

är helt slut. har verkligen storstädat rummet nu,

och rensat bort massor av skit.


ska hem till johan snart, och frossa i melon och mango.

han åker snart hem :/ men jag åker med hans mormor&morfar upp på torsdag, för då fyller han år.


igår blev det vin hemma hos mai :)

värsta baotaglasen vi hittade. en hel flarra vin, rymdes i två glas.



Av anniiie - 5 april 2008 19:32

åh vad jag är mätt!
maten var hur god som helst :)


nu ska jag ta och ringa till carro.

får inte glömma korkskruven :P 

Av anniiie - 5 april 2008 17:32


Nyss hemkommen, eller relativt nyss, från jocke.

Han fyller 20år idag :)

Fikade där, och sen åkte jag och mamma på affärn och handlade,

medans johan fick sitta hemma hos mig och lira guitar hero :P haha.


Har nyss börjat förberedit maten. Ska äta älgkött&potatis i ugn, och

fetaost sallad! Fysatan vad gott det ska bli :)


Får se om vädret håller i sig, så skulle man ha varit ut på en promenad.

Skönt att ut och röra på sig lite. Var meningen att jag skulle ut med Carro efter frukosten, men så påminde mamma mig om att vi skulle upp till Jocke.

  



Av anniiie - 5 april 2008 00:28


hoho, har nyss lirat lite frets :) jag äger ut m....g !


MUAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!



great!

Av anniiie - 4 april 2008 23:34

Hej!
Sitter hos Carro nu.

Har nyss kollat på Shes the man och dippat grönsaker

med choke och johan! :) bra film.

fick den med en tidning igår. hehe.


annars har det väl inte hänt så mkt mer.

jag och carro köpte två flarror vin idag,

och drack upp den ena.

Den andra blir nog uppdrucken i morgon :P

Av anniiie - 3 april 2008 23:01


sitter hos carro nu och kollar på kitchen nightmares.

riktigt snuskigt!


har varit i stan hela dagen. kom inte hem förrän 20.30 typ någon gång.

är ett diadem och ett nagellack rikare. också köpte jag present till johan

och jocke!


 

JAG ÄLSKAR JOHAN MEST I VÄRLDEN! 

Av anniiie - 3 april 2008 10:28


har nyss tvättat håret, och tvättat bort gårdagens smink.

nu ska jag äta frukost!

åker till stan 11.46 tror jag att det går.

snart får jag äntligen träffa johan :)  äntligen!!

eftersom jag har mötet så sent, 15.00, blir det nog middag i stan

är riktigt sugen att gå på tacobar, där Permans var förut.

tacos är ju aldrig fel ;) 


nu kokar min ägg!


ägg ägg mera ägg. ät så får du skägg.  

Av anniiie - 2 april 2008 23:36

Haha, kom precis hem från Mai.

Jag, mai och carro satt i köket,

och hennes brorsson och tony i vardagsrummet,

också skrek vi en massa fula ord till varandra.

kul att "prata" på thailänska :D


ska snart gå och lägga mig..

ska upp 09.30, tror jag.


ville prata med min älskling innan, men han svara inte.. :/ 

Ovido - Quiz & Flashcards