Alla inlägg under april 2008

Av anniiie - 2 april 2008 19:59


hej!

sitter hemma hos carro nu.

tog nyss en promenix på affärn. svalt och skönt ute.

ska kolla på rent hus nu, och äta mango :)



Av anniiie - 2 april 2008 15:46


nu kom min lillasyster nyss och frågade om jag skulle sitta vid datan länge.

nej, svarade jag. vadårå? vem pratar du med i telefon?

"Natta".

"Jaha, vill du chatta med henne på msn eller?"

"jaaa".


NÖÖÖÖRDS! om man ändå pratar i telefon, orka logga in på msn för att skriva där ist. nu ska jag ta tillbaka godisen jag bjöd på när vi var på affärn bara för att hon är så clever.

Av anniiie - 2 april 2008 15:29


Skönt väder ute idag med, dock ingen sol men det blev skinnjackan idag med. vill ha en svart skinnjacka! men dom är så förbannat dyr tycker jag.

var nyss på affärn med lillasyster. Köpte korvbröd, idag är det jag som ska laga avancerad mat till min syster! Korv&Bröd :D Men det är ju gott iaf.


Efter maten ska jag hem till Carro. Lira lite Wii kanske, och sen kolla på snuskprogrammet Rent hus. Samt läsa hennes VR.

Och jag får inte glömma busskortet! Ska ju in till stan i morgon.


Av anniiie - 2 april 2008 11:25

godmorgon!

eller det var en liten stund sen jag vaknade faktiskt.

vaknade av att jag tyckte jag hörde min sms-signal svagt.

och jag hade fått det, av carro och johan.


carro kommer hit om 30min och ska käka lunch :P hon har praktik på skolan nu. ser ut att vara nice väder ute idag med :)


i morgon får jag träffa min älskling! :D

också ska jag handla någon present till han. och till jocke.

HATAR att handla till killar? Förslag?

Av anniiie - 2 april 2008 00:34


har ont i örat också.. kanske växer det en visdomstand där inne?

tänder kan ju hamna lite här och där så :b

Av anniiie - 2 april 2008 00:28


Ajajaj. jävla visdomstand. onödiga saker..


sugen på te som fan! men vattenkokarn låter ju så jävligt.

lär ju väcka hela huset.. skönt när man har eget.

älskling ställde sig iaf på bostadskö idag :) bara sisådär 300 som

står före oss, men vi kanske får oss en lägenhet om sisådär 8-10 år. haha:P


Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge, right?

Av anniiie - 1 april 2008 23:55


härligt väder det har varit ute idag!

mötte upp carro och mai förut idag. var på apoteket en sväng,

sen var vi på blomsterhandeln och kikade lite.


efter maten träffade jag adde någon timme,

och sen var jag med carro och mai igen. lirade lite kort. jag vann :) höhö.

kollade på the starterwife. mais kille fick så lov att stänga av fotbollen.

3 brudar mot 1 :P


halva leveransen från cdon hade redan kommit. eftersom johan beställde från hans namn, så kommer dom till undersåker. det var mina böcker som hade kommit :) 


nattii. 

bus

Av anniiie - 1 april 2008 14:30

Haha, fyfan om man skulle få något sånt här samtal.


www.busring.se


Jag skulle säkert gå på skiten :P


Ovido - Quiz & Flashcards