Alla inlägg under april 2008

Av anniiie - 9 april 2008 13:47


Åh, härligt det var med en dusch!
Om sisådär 45minuter slutar carro, och då kommer hon hit.

Inget bra promenad väder idag med :/

Kan det sluta snöa!! 

I morgon åker jag till Johan :) Bara för det lär dom väl ringa från jobbet och vilja att jag ska jobba. Min vanliga tur :b  



Av anniiie - 9 april 2008 00:02


Mm, äter upp sista biten av min choklad nu.

Vem trodde att jag skulle börja gilla mörk choklad?

Inte jag iaf.


godnatt :)  

Av anniiie - 8 april 2008 22:53


japp.

efter maten for mamma till max, som hon är gudmor åt, för att fira han.

Tror han fyller 4 år :)

Så jag passade på att städa upp i hallen. Skulle fanimej tagit en före och efter bild. Blev skitsnyggt! Bara att rensa ut 58 jacker gjorde mycket. Haha.


har varit hos carro ikväll. eller iaf från 20.00 och frammåt. kollade som sagt på the starter whife, tror jag det var sista avsnittet också :S och wife kanske det t.o.m stavas :)


godnatt:) tror inte jag ska sova på ett bra tag, men ändå :P  

HEJ

Av anniiie - 8 april 2008 16:02


så har typ halva dagen gått.

carro kom hit som sagt, gick ut en sväng. var förbi på körskolan också en snabbis.

snart är det maaaat. ditte ska komma hit och äta också! 



ikväll är det "the starter whife" iaf :)  

Av anniiie - 8 april 2008 13:20


ja, nu var det tisdag. en dag närmare torsdag :)

blev riktigt sent igår. tror jag somnade vid 04 någon gång,

men jag tog mig ju iaf upp strax före 11 :)


ska slänga mig in i duschen snart,

för carro kommer till mig kl.14.00


Ha det! 

Av anniiie - 8 april 2008 02:36


GOODNIGHT! 

Av anniiie - 8 april 2008 00:45


 mjah.. har inte så mkt att skriva egentligen..

hade tänkt lägga upp lite bilder på bilddagboken,

sen jag var hos mai och drack lite vin,

men det får bli i morgon istället.


längtar så mycket till torsdag! då får jag träffa johan.

ska åka med hans mormor och morfar någon gång

under torsdag. ingen aning om vilken tid, och på lördag blir det 5mån.

tiden går fort ibland.


1½ månad kvar nu till turkiet!!! ligga på stranden och steka.

finns inte ord över hur skönt det skulle vara just nu.


Av anniiie - 7 april 2008 12:26


Nyss slängt i en maskin. Naturligtvis var det 30grader på

den tröjan som jag ville ha :/  jaja.

Carro var nyss här, så man fick lite sällskap till frukosten :D

Tråkigt att äta själv.


Undra vad jag ska sysselsätta mig med nu då.

Vill ut och gå, men det är så snöigt!


Ska kila ut och hämta posten :)

Ovido - Quiz & Flashcards