Alla inlägg den 11 juni 2008

Av anniiie - 11 juni 2008 15:00


blä, vad segt tiden går känns det som.

ska snart tvätta håret, och bädda klart i sängen.

drog bara på lakan på mitt täcke igår, men eftersom johan kommer

idag ska jag väl kanske fixa hans täcke med :b


sen ska jag laga mat till mig själv. korv med bröd ;) gott som fan, och lättsamt att laga. efter det - dagis. måste komma ihåg min kamera, för mamma skulle föra över mina turkiet bilder på datan.


Av anniiie - 11 juni 2008 09:45


ja, då var det en ny dag!

klev uppredan kl 9 av någon anledning. börjar ju inte jobba förrän vid 11.

nu har jag precis käkat frukost framför tv'n och kollat på någon riktig B-serie.


pissväder idag med. blääh. skulle varit i turkiet den här veckan ist,

men det kommer väl fint väder snart hoppas jag.


ser inte fram emot att jobba 17.30-22.00 typ alla mina kvällar försvinner för att jag jobbar, och det är ju på kvällen som det är skönt att vara ledig och vara hemma och ta det lugnt. wellwell.


idag är det iaf onsdag, vilket betyder att baby kommer i morgon! det är bra!  

Av anniiie - 11 juni 2008 01:28


 


Tiden går fort. 

Av anniiie - 11 juni 2008 01:20


JAG ÄLSKAR DIG! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av anniiie - 11 juni 2008 00:59


Nyss kommit hem! Har varit hos Carro och kollat på What happends in Vegas med henne, Choke och Patrik. 

Tyckte filmen var kanon! Så jävla rolig :)  !!


Har även pratat om vad vi ska göra till helgen, och vi funderar på

att eventuellt dra till Mittis om det händer någonting där,

men har inte fått ljungabladet så jag vet inte. vet du, tuldis? :P


ska jobba HELA dagen i morgon. bläääh.

men på torsdag kommer johan iaf :D  

Ovido - Quiz & Flashcards