Alla inlägg under juni 2008

Av anniiie - 22 juni 2008 11:43


ja, midsommar blev ju firad på ammer med ett helg gäng! :)

kom dit vid strax före halv sex, och höll på att svälta ihjäl eftersom jag

bara åt en macka vid 10..

blev dock inte mat förrän halv åtta. men satan så gott det var :)

saftig lax, stekt potatis, grillade majskolvar, sallad och honungsmelon!

minna och dom hade fixat snapsvisor till och med :) inte illa!

dom var riktigt roliga, tog med ett häfte hem. hehe.


efter maten dykte magnus och kistan upp, och sara och kim.

började dricka lite grogg! :) lirade kung, och kubb.

självklart killarna mot tjejerna, och vi tjejer vann hela tiden ;)

kistan har ju iaf fått ett nytt smeknamn - hallonbusken!

han kastade sina pinnar in där hela tiden :b


har väl inte så mycket mer att skriva. riktigt trevlig kväll var det iaf!

som slutade rätt sent, vid 04. men det är så det ska vara!

slog väl ihjäl 8 mygg i vårat sovrum som jag, johan och carro sov i innan vi skulle lägga oss.


gårdagen var vi hemma hos carro och kollade på pocahontas (nostalgi) och polisskolan 2.


nu har jag och johan nästan nyss klivit upp, ska iväg och fika hos pappa om några minuter. meeeeeeeeeen, nu ringer hemtelefonen.. orka svara, är bara telefonförsäljare mest hela tiden..  

Av anniiie - 20 juni 2008 11:02

grr!

varför kan inte jag gå i klackar?

 






whyyy! 

Av anniiie - 19 juni 2008 09:45


.. fast om jag låter micron vara, kanske han blir irriterad och kliver upp? :)

fast frågan är vem som kan stå ut längst. jag kastar ut micron snart.


justja! höll på att kväva mig själv igår! käka på nån sån där remrulle, också fastnade en bit i halsen. :S fast det gick bra. tydligen. bara att hosta som en gnu i sisådär 10 min, och kräkas lite.


mm mysigt. 

Av anniiie - 18 juni 2008 16:24

 en sån vore verkligen inte fel, en powernap.sitter här och hänger typ.. men jag antar att jag och mamma snart ska åka till krogen och käka bara hon kommer hem. kan sova lite efter maten,innan jag börjar jobba :)  4 timmar tills Johan kommer ungefär! <3 

LEG

Av anniiie - 18 juni 2008 15:32


fan, måste komma ihåg att fixa ett nytt leg ju!

mitt går ut om en månad minus två dagar. eller något sånt.  

Av anniiie - 18 juni 2008 14:55


Bättre sent än aldrig ;)

matilda och jag.


 

jag. 

la familia'

Av anniiie - 18 juni 2008 02:49


nu ska jag gå och lägga mig.

tråååååk att sova själv, men i morgon kommer johan! :) 



kärlek är det bästa som finns.


satan nu fick jag rethosta.

tajmat med att jag ska sova 

Av anniiie - 18 juni 2008 01:45


Hm :( är bara 366st som varit inne på min sida den här månaden och jag som brukar ha över 10000/månad :/  det var ju tråkigt. fast min blogg är ju rätt tråkig :P


ska tydligen festa på torsdag. robert ringde carro och frågade vad vi skulle göra på torsdag, och han ville partaja. jaja, en 2-dagars har väl ingen dött av?


midsommar blir iaf på ammer, i minnas stuga. så, ja sara, i'll be there ;) 

ska nog dricka sourz apple på midsommar! mumma! vill testa den blåa, tropical någonting tror jag den heter, men den är en beställningsvara.


nu ska jag sova, för i morgon blir det jobb.

sovgott!  

Ovido - Quiz & Flashcards