Alla inlägg under juni 2008

Av anniiie - 14 juni 2008 19:58


Precis kollat på Livvakterna nu! riktigt bra film för att vara svensk. Är inget större fan av svenska filmer förut beck/wallander.

Tog en powernap mitt i filmen också :b hehe.


Nu ska vi fixa iordning lite ost, kex och vindruvor och kolla på rysare!


Av anniiie - 14 juni 2008 15:51


Det blev mittis igår ändå.

Thomas skjussade :)

Hade rätt trevligt där inne! Kvällen gick hur fort som helst.

Jag & Carro blev rätt besvikna på att det inte fanns något matställe uppet efter krogen. Sist jag var i ånge, var söderins öppet iaf.

Hela kvällen var hur lugn som helst, tills typ slutet, då johans gamla klasskompis köpte tre drinkar till oss, också försvann han, så jag sörplade först i mig min, sen hans, och johan gillade inte sin så jag drack upp den med. alla tre inom 5min, om det ens tog så länge :S haha, jaja.


Tror det blir nudlar idag och nybakt bröd :) Göttans!

Vi har hyrt två rysare så vi har någonting att kika på till kvällen,

också ska vi äta lite ost, kex och vindruver! Har även jordgubbarna kvar sen igår :) Dom såg lite halvmos ut, för någon hade lagt en pepsiflaska på ><.



Av anniiie - 13 juni 2008 18:50


Har precis kört några umgångar kubb!  :)

Maten blev så jäkla god!! Mums!

Skapligt mätt nu iaf. Har sprättat min första Cube för en stund sen!

Snart kommer Isabell hit. Jag och Carro ska väl göra oss i ordning snart.

Oklart om det blir mittis, blir nog eventuellt i bräcke :)

Får ta mittis en annan gång isf.



Av anniiie - 13 juni 2008 14:27


äntligen helg! :D


jag och johan var på byn förut och inhandlade lax, marinad, körsbärstomater, och hubbelubbar! (jordgubbar).

väntar på att laxen ska tina, så ska vi lägga den i marinad :D yammie!

hittills har det varit relativt bra väder, så jag hoppas att det är bra väder när vi ska till och grilla hos Carro :)


ska ta och dammsuga nu, har inte gjort det sen jag kom hem från turkiet. fräääääscht! :P haha.


nu ska syster få tillbaka datan för hon ska nörda och kolla på nedladdade DHW avsnitt.

Av anniiie - 13 juni 2008 09:52

Godmorgon!

Snoozade länge idag..

Skickade nyss iväg Johan på affärn för att köpa lite kellogs :)

Snäll han är som gör det. Ska äta det, och jordgubbarna som blev kvar från igår! Gottgott!


Idag är det bara 3 timmars jobb, skööööööööööööönt!

Blir nog grilla ikväll ändå även om det blir skitväder, tror jag iaf, för hos carro kan man grilla under tak!


Mjah, man kanske ska göra sig i ordning.  

Av anniiie - 13 juni 2008 09:52

blääääääääää! 

Av anniiie - 12 juni 2008 23:35


Hej!

Har precis kommit hem till Choke. Blir filmkväll!

Drog på mig min kära babyrosa dress innan vi åkte hit :P

Ska kolla på JUNO. Hoppas den är bra!


I stan handlade jag ett par lika svarta shorts som jag har (pga av det finns en fläck på dom gamla som inte går bort), men dom kosta ju bara 98:-, pilot-brillor, örhängen på H&M, sen ett armband på Wedins accent,

och fyndade även på Röda Korset. 3 pocket böcker (3spänn st!), och 4 sex and the city filmer.dock VHS, men dom var billig! 3av dom var t.o.m inplastade! :D Så nu har jag någonting att kolla på!


Blev middag på tacobar! Hur gott som helst :) Varför kan man aldrig äta sig normalmätt på tacos? Jag måste iaf alltid äta tills jag kräks nästan :P

När vi kom hem blev det jordgubbar :D Gud så gott!

Kommer bli´många liter i sommar.


Lutar mot mittis imorgon iaf! Grilla om det blir väder till det också. Fixa någon som handlar,2mån kvar så kan jag göra det själv :D

Nä nu ska jag vara social mot dom andra!

Av anniiie - 12 juni 2008 10:31


Nu ska jag och Johan åka till stan :)

Får se om man kommer hem med någonting roligt.  

Ovido - Quiz & Flashcards