Alla inlägg den 24 december 2008

Av anniiie - 24 december 2008 20:35


har nyss kikat lite på tomten är far till alla barnen. kommer aldrig att tröttna på den, så jävla bra film!

dock tog syster tv:n nu för hon skulle väl kolla på nån film hon fick i julklapp.


fick iaf massa bra julklappar. nu blir det shopping!

fick bara presentkort, förutom sängkläder och stoooora handdukar som jag hade önskat mig, hårspray och godis . Har 900:- på Gina, 600:- på IKEA, 500:- på lagerhaus, 150:- på KICKS, och 500:- på Guldfynd. Handla handla handla!! :D 


Ska snart fara upp till Jocke och fika! Får se om magen har någon plats för fika.. 

Av anniiie - 24 december 2008 17:04

gud vad mått jag är nu! usch.. Somnade iaf till kalle anka förut ;) haha. jul smsen rullar in som bara den, trevligt :) om två timmar kommer tomten! får se om man kommer att få något paket då :) snäll har jag inte varit, men dom kanske gör undantag ;)

Av anniiie - 24 december 2008 11:49


Godmorgon, och god jul!
Hamnade i säng 04.30 ja ;) Har två julklappar kvar att slå in, så jag ska väl ta och göra det nu kanske ;b


 

Haha, Isses fina jämförelse ;) 

Av anniiie - 24 december 2008 02:39

 

kom precis hem nu efter min tripp här och där med jocke. 

efter att vi lämnat lastbilen i lungvik, skulle vi åka för att tanka men han inte så långt förrän vi fick bensinstopp. det var rätt kul faktiskt ;b 

som tur var kom jockes gamla klasskompis och hjälpte oss.

efter det blev det fika på raggarn, och sen heeem!

ska upp till han i morgon kväll och fika lite. 

 

har redan fått en massa god jul sms, från b.la elin, jone, jonas, dennis, bult osv :) så GOD JUL då! :D 

 

åh, den 8e ska jag på spa. gud så skönt! :) snäll chef man har!

och den 3e har jag och jocke planerat in en utgång och bowling. hundra år sen jag bowlade typ, men det kommer bli askul!


räknade ut att det kommer bli mycket festande på bara några dagar..

25:e - hemvändarkväll

27:e - klassfest

31:a - nyår

3:e - utgång.


ska komma ihåg att skicka tillbaka min fina klänning också :( tycker inte den såg ut som på bilden riktigt. på mig såg den iaf ut som ett tält trots liten storlek. jaja, shit happends :b 


GOOOOOOD JUUUUUL . 

Ovido - Quiz & Flashcards