Alla inlägg den 22 december 2008

Av anniiie - 22 december 2008 21:07

puh, nu är det färdig jobbat för ikväll iaf :) är hos pappa nu, har nyss sprungit en halv mil. har varit riktigt hurtig idag! nu ska jag hem och hälsa på mormor som kom idag! :) blir nog en tidig kväll ikväll för mig så man orkar med morgondagen.

Av anniiie - 22 december 2008 16:23

Hejhej!

Kom precis hem med bussen, har vart i Brunflo och jobbat sen i morse.

Ska käka lite mat nu snart, och sen iväg och jobba igen. Trodde jag hade missat bussen för den skulle gå 14.45 men kl 15.00 kom den ;) Slocknade direkt, och vaknade en minut innan Bräcke. Perfa! 

 

Känner mig inte så pepp att jobba ikväll när man redan jobbat hela dagen, men vafan.. Ska iaf lägga mig tidigare idag, för i morgon ska jag börja kl 07.

Usch, för att kliva upp tidigt, men snart är det lite ledigt i mellan dagarna :)

Då vankas det hemvändarkväll, och klassfest! Trevligt trevligt! 

Av anniiie - 22 december 2008 01:43


 

Ja tack! :) 


Nu ska jag sova, så man orkar upp och jobba i morgon,

godnatt!! 

Ovido - Quiz & Flashcards