Alla inlägg under december 2008

Av anniiie - 9 december 2008 01:29


ååh, sitter och poppar en gaaammal backyard babies låt och tänker på sommaren.


fyfasen vad skönt med värme! skönt att gå och titta på termometern för att veta hur lite man behöver ta på sig, ist för nu då man vill se hur kallt det är för att veta hur mycket man ska packa på sig!


julafton på det här, sen så kan det gott bli sommar! vore rätt skönt att kunna ha utefest på nyår ;) vilket dock aldrig kommer hända. 


ska försöka sova nu, eftersom jag ska upp på dagis och jobba i morgon.

är inte ett dugg trött.. kan ta lite cocilana, det innehåller ju en pytteliten dos morfin, så man kanske blir trött av det ;) häähää.ironi

Av anniiie - 9 december 2008 00:17



Du & jag mot världen, Carro! 

Så har det varit dom senaste 5 åren, och så ska det alltid vara! :) 

Av anniiie - 8 december 2008 00:51


dags att fundera på refrängen nu tror jag,

efter att man har tagit sig en slurp hostmedicin.

den där rethostan är ingen hitt. 


snart är det ju juuuul :) måste fixa något till pappa&jessica, mormor och farmor&farfar. och jocke förståss :) det löööööser sig. 


godnatt folks! 


Av anniiie - 7 december 2008 19:04

ååh, jag är göralauus nu,

men det är närmare 20 minus grader ute nu, känns inte speciellt lockande. 

har bara tagit det lugnt idag framför tv:n..


jo, men visst serrdu.

Av anniiie - 6 december 2008 19:43


vart en riktig lyckad kväll igår!
var hemma hos carro och festade med henne bror, petter, maria och moberg. :) spelade poker, och sanning&konsekvens. så jävla roligt ;) speciellt när alla kan bjuda på sig själva! tiden gick fort som bara den, och vips var klockan halv fyra, och dags för hemgång.


idag har jag hittills inte gjort någonting speciellt.. inte sovit till kl 15 - som en viss annan donna har gjort ;) hahahah!


ska hoppa in i duschen nu, och sen vette faan.. ska ringa carro, men känns som att jag skulle suttit inne ikväll med min förkylning.

har knappt någon röst kvar heller :P 

Av anniiie - 5 december 2008 19:33


tjoho!

sitter hemma med moberg och dricker lite öl nu.

ska bara dricka upp, dra på affärn och köpa virke så ska vi hem till carro :)

skönt att det är typ 15 minus grader ute :S 



Av anniiie - 5 december 2008 14:19


ja, vart fasen ska man börja?

hade så sjukt roligt på kryssningen till åbo iaf!

vi var 50 pers sammanlagt som for :) 

direkt när vi kom ombord var det julbordsbuffe, och FRI dricka. 

hähähäh, tror det blev några glas ;) och man visste inte om man själv hade dålig balans eller om det var båten som rörde på sig.

vi satt där tills det stängde, och sen blev det baren ;D tequila race, det var fint det. haha. 


Blev väckt dagen efter av att några kom in i hytten och hade med sig skumpa och dumle! HAHAHA . Blev dock ingen tvådagars för mig, för jagär förkyyyld :/ tur att jag inte var det i onsdags bara!

Delade hytt med Johan, Högman som aldrig var i hytten haha, och Fredrik. Me and thaa boys. 


Kommer inte på nå mer att skriva nu.. JO!

HAHAHAAHAH, en i vårat gäng blev kvar i Åbo!!!

För full! Och han hade lämnat mobilen hemma, och plånboken var kvar på båten. Hahaha, fyfan! 



 VAD HAR MAN POPCORN I?

 

- SKÅÅÅL! 

Av anniiie - 3 december 2008 02:21

hej!


jag är fortfarande vaken. tänkte packa, men vad ska jag ens ha med mig? är ju bara en-dygns-kryssning ;) ombyte, smink, pengar är väl det enda viktiga typ ; ) sen behöver man nog inte så mycket mer! kaaanon.


ska chatta klart med adde nu, "packa" det som går, och sen gooosa och sova :)

Ovido - Quiz & Flashcards