Alla inlägg den 10 mars 2009

Av anniiie - 10 mars 2009 22:43


Trevlig kväll med Beatrix von inga! :)

Hon kom hem till mig efter att jag ätit mat, så gick vi på affären och handlade lite frukt. Gick hem till henne och åt kladdkaka och fruktsallad och kollade på Den rätta för Rosing. Blir bara irriterad när jag ser på det programmet ;b 

Ofta en som sover igenom sig alla program förtjänar att stanna. Jaja.

Morgondagen är helt oplanerad. Vet inte om det blir något jobb än.

Åååh, jag vill ha massor av pengar just precis nu! Finns så mycket jag vill göra. Framförallt åka härifrån ;b Men det får bli en annan gång. Vill fylla på min garderob, köpa en snygg skinnjacka, SATC-boxen, tatuera mig två gånger, ta körkort, och en massa massa mer.. :) Men dom pengar man får prioriterar jag och lägger på hyran, mat samt resor till Sundsvall. Kostar lite att åka dit och hem hela tiden. Men det löser sig nog. Man måste vara positiv! 

Av anniiie - 10 mars 2009 17:17


Nu har jag precis slutat jobba för idag :)

Är hungrig som en gnuuuuuu.  Men snart mat!

Och sen ska jag träffa Von Inga. Det ska bli trevligt :D


Mat mat mat! 

Ovido - Quiz & Flashcards