Alla inlägg den 17 mars 2009

Av anniiie - 17 mars 2009 13:09


Då var det tisdag. Det närmar sig sakta men säkert helg :b 

Ska dra på mig ett par brallor, och sen gå ut och hämta posten innan jag hoppar in i duschen. Börjar jobba 15-16 någon gång. 

 

Åh, den 5:e fyller Jocke år och den 10:e fyller älskade Johan år..
PLEASE, förslag på present??

Tycker det är skitsvårt att komma på till en kille!

Av anniiie - 17 mars 2009 00:00

 

Kvällen har spenderats med Bea. Började med att vi chattade, och hon ville ha promenadsällskap, och promenader är aldrig fel! Var ute i ungefär en timme tror jag. Var förbi Bilisten där Bea handlade lite. Hon bjöd på en Ben&Jerry glass! Gulle dig! Den var skitgod, inte helt otippat. Det är ju som sagt B&J..
Inte alla som är ute och äter glass den här årstiden ;)

Sen har vi kollat på Ballar av stål. Klockrent!! 

Haha, kom och tänka på när vi var på affären.


"Åh vilken stor peng du har Bea"

"Jag har inte bara en ;)" 


Haha, kaxpelle ;) Nu har jag precis ätit mango! Himla gott.
I morgon ska jag jobba, på eftermiddagen. Kommer väl få äta mat typ kl 20.00 :b Fun. Men bra med jobb iaf! Får se om det blir lite Sundsvall i helgen. Pappa och Jessica ska ner lördag-söndag, så jag kanske åker ner då för att få pussa lite på Johan. Men fredagen blir i Bräcke och då hoppas jag att jag får träffa Carro lite. :)

 

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards