Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

♥ B&J

Av anniiie - 17 mars 2009 00:00

 

Kvällen har spenderats med Bea. Började med att vi chattade, och hon ville ha promenadsällskap, och promenader är aldrig fel! Var ute i ungefär en timme tror jag. Var förbi Bilisten där Bea handlade lite. Hon bjöd på en Ben&Jerry glass! Gulle dig! Den var skitgod, inte helt otippat. Det är ju som sagt B&J..
Inte alla som är ute och äter glass den här årstiden ;)

Sen har vi kollat på Ballar av stål. Klockrent!! 

Haha, kom och tänka på när vi var på affären.


"Åh vilken stor peng du har Bea"

"Jag har inte bara en ;)" 


Haha, kaxpelle ;) Nu har jag precis ätit mango! Himla gott.
I morgon ska jag jobba, på eftermiddagen. Kommer väl få äta mat typ kl 20.00 :b Fun. Men bra med jobb iaf! Får se om det blir lite Sundsvall i helgen. Pappa och Jessica ska ner lördag-söndag, så jag kanske åker ner då för att få pussa lite på Johan. Men fredagen blir i Bräcke och då hoppas jag att jag får träffa Carro lite. :)

 

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar ;) 

 
 
Linda

Linda

17 mars 2009 07:51

Ja, vi måste träffas något snart=)
"Med andra ord" har fått vänta alldeles för länge nu ;)

http://beiersen.blogg.se

 
Ingen bild

Beatrix Von Inga

18 mars 2009 18:31

I know I am gulle me! ;p Jag är ju liksom typ bäst i hela runda världen! ;) And I also know that you are very avis on me som är ju fruktansvärt rik och kan gå med så många stora pengar i plånkan ;) Hahahahaha

 
Carroparo

Carroparo

20 mars 2009 17:39

Klart du ska få träffa mig :D

http://carroparo.bloggagratis.s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anniiie - 1 april 2009 00:02

  Nu har jag bytt tillbaka till min gamla blogg, anniesvanberg.blogg.se!   Tänkte läsa igenom alla inlägg här, och sen ta bort denna blogg. Har jag kommenterat nåns inlägg, som ni tänkt svara på, så gör det gärna till min nya :)    UPD. Såg att det...

Av anniiie - 31 mars 2009 12:51

Vi kör väl listan igen, men det jag har hunnit hittills ;)   DAGENS KLÄDSEL: Än så länge, Johans mysbyxor och en top. DAGENS SMINK: Mascara. DAGENS FRISYR: Uppsatt, för tillfället. DAGENS LÅT: Har inte lyssnat på musik idag. DAGENS VILL HA: Sommar ...

Av anniiie - 31 mars 2009 00:11

31/3 - 09 DAGENS KLÄDSEL: Ljusrosa top & midjehög jeanskjolDAGENS SMINK: Mascara och rougeDAGENS FRISYR: UtsläpptDAGENS LÅT: Ozzy - Crazy trainDAGENS VILL HA: Sommar & pengar! DAGENS PLANER: Hade inga planer för idagDAGENS SAKNAD: Saknar ingenting ju...

Av anniiie - 28 mars 2009 18:35

  Har nyss tagit en dusch med Johan. Mys :) Ska iväg på affärn och byta kolsyrepatron och köpa en burk Ben&Jerrys. Sen blir det Robinson ;) Låter som en utmärkt kväll för mig! Blir väl släcka ner alla lampor och så sen mellan 20.30-21.30, men tv...

Av anniiie - 27 mars 2009 23:08

Go'kväll! Klockan har gått riktigt fort, som alltid.. Vi har slöat lite framför tvn. Kikade på finalen av Let's dance. Tycker att det var rätt att Magnus vann, sådetså ;) I morgon blir det upp kl 07 och tvätta! Riktigt skönt att kliva upp t...

Ovido - Quiz & Flashcards