Alla inlägg under november 2008

Av anniiie - 26 november 2008 10:20

Hahaha, igår var jag hos Carro!

Vi tittade på Sex and the city filmen. Den var faktiskt bättre andra gången ;)

Efter det lirade vi lite kort med hennes brorsa, 

som var på så jävla roligt humör så det fanns inte :) sex, sex sex ;b 

 

Fick oss några rejäla skratt, born to be cheap och carro spottar ut te't ;) 

Hahaha :D Får se om vi tar oss iväg till Stockholm om några månader.

Fast det är klart att vi gör det! 

 

Idag är jag nästan ledig, så det är skönt ;) Och i morgon åker jag ääääääntligen till min kära Johan som jag saknar så himla mycket. 

Av anniiie - 24 november 2008 17:36


då var måndagen överstökad ;) 

har precis fått i mig lite käk, ska snart dra till Carro. 

skönt att datorn funkar nu, ska ladda ner lite låtar och slänga in

på telefon bara jag fixar en kabel som passar till telefon :)

börjar bli lite le på låtarna på mobilen.. 





booorn to be cheaaap   hähäh

Av anniiie - 23 november 2008 18:10


shsiofs9fejo, ska snart iväg och jobba..

fick sms kl 04 i natt av elizabeth som fråga om jag ville jobba idag.


har hittills inte gjort någonting just idag. kollade på tv hos dennis förut, och nu väntar jag på att klockan ska bli typ 18.30, så ska jag iväg och jobba.

kommer nog bli en sen kväll känns det som ;b 


som ALLTID har helgen bara försvunnit.


nu jäklar är det snart kryssning ; ) 

Av anniiie - 23 november 2008 03:21


nu jäklar är det dags att sova, syrran blev äntligen klar i badrummet...


saknar min johan som en tok! 

Av anniiie - 22 november 2008 17:56


festade lite igår hemma hos moberg.

hade trevligt, fast det blev en tidig kväll, för det vart tråkigt mot slutet.


jao, har inge mer att säga :b

Av anniiie - 15 november 2008 14:30

har precis varit hemma hos johans morfar för han fyller år idag :)

tog en snabb fika, eftersom vi ville hem och städa lite,

för pappa kommer idag :)

det enda som behövs är att diskas :)


idag har det kommit mycket snööö!

Av anniiie - 15 november 2008 00:20


åååh, vad jag blir tjurig när jag spelar tv-spel,

också klarar man inte banan så MÅSTE jag sitta där tills jag klarar den, typ :p

höll på att spela guitar hero, är inte direkt ofta det händer nu, också ville jag ha 5stjärnor, och jag fick hela tiden 4! men efter jag spelat den ungefär 10 gånger så gick det tillslut ;)


nu ska vi kolla på lite film :) SHIT vad klockan var mycket förresten.


Av anniiie - 14 november 2008 14:41

den var iaf den här klänningen jag fick hem från nelly :)

ska ha den på kryssningen, hoppas det inte går sönder efter den kvällen ;)


Ovido - Quiz & Flashcards