Alla inlägg den 13 november 2008

Av anniiie - 13 november 2008 23:09

Igår hade jag och johan varit tillsammans i 1 år. tiden går verkligen fort =)


nu har vi precis kommit ner till sundsvall!

blir en lugn helg igen.


vet inte om jag har så mycket att berätta om veckan..

har fått min klänning från nelly.com, och den är snygg!


haha, ganska komiskt när man pratar/tänker på en sak, också händer det!

som igår? visst var det igår? eller, nej? tisdags! då jobbade jag på dagis, och strax innan jag slutade kom jag bara på att tänka på att det var länge sen man surra med jone. när jag är typ utanför mig ringer någon på dolt nummer, och gissa vem det var!? japp! också isse har jag inte pratat med på läääänge, också ringde hon igår :D lite roligt faktiskt..


hmmm, såg att jag hade blivit utmanad av carro.

ska ta tag i den när jag kommer på någon  rolig "sanning".


Ovido - Quiz & Flashcards