Alla inlägg den 26 november 2008

Av anniiie - 26 november 2008 13:28


Åh, sommar! Jordgubbar! Värme! :) 


Fast jag längtar såklart till julen också, mysss!

Men annars är jag inte så mycket för vintern.. Föredrar sommar.


MEEEEEEEEEEEEN. Vad ska alla göra på nyår? 

"festa", gör nog flesta men vaaaart? 

Av anniiie - 26 november 2008 13:03

Humör: Finfint!
Gjort: Ätit frukost, tittat på tv, och nyss duschat
Planer: Hämta posten nu, gå på apoteket, och sen jobba
Ser på: Dataskärmen såklart
Lyssnar på: Hot and cold
Läser: Bloggar
Dricker: Varm oboy
Äter: Ingenting
Bästa: Kryssning snart ;) Och lön
Sämsta: Nja, inget
Väder: SNÖ!



\|/ v \|/
(."o o",)
/( )\ /( )\
_||_ _||_


Av anniiie - 26 november 2008 10:20

Hahaha, igår var jag hos Carro!

Vi tittade på Sex and the city filmen. Den var faktiskt bättre andra gången ;)

Efter det lirade vi lite kort med hennes brorsa, 

som var på så jävla roligt humör så det fanns inte :) sex, sex sex ;b 

 

Fick oss några rejäla skratt, born to be cheap och carro spottar ut te't ;) 

Hahaha :D Får se om vi tar oss iväg till Stockholm om några månader.

Fast det är klart att vi gör det! 

 

Idag är jag nästan ledig, så det är skönt ;) Och i morgon åker jag ääääääntligen till min kära Johan som jag saknar så himla mycket. 

Ovido - Quiz & Flashcards