Alla inlägg den 23 december 2007

Av anniiie - 23 december 2007 02:51

Snart äre jul ;)


Idag har jag inte gjort så mkt.. Var på marknad inne på Folkets Hus, innan bio'n började. Såg på Polarexpressen. Bio+popcorn+dricka kostade bara 30 spänn ;) Också fick man popcornen i en söt björnbröder hink. naaaw...

Sen for jag och mamma upp till renée och hjälpte henne att slå in en massa julklappar :D


Ikväll har jag och Carro varit uppe hos Choke och kollat på den sista Beck filmen. Beck är alltid bra :) Brukar inte vara så förtjust i svenska filmer annars.


I morgon får jag träffa min daaarling! =D

Sen på onsdag ska vi till sundsvall. Stannar där en dag, och

dagen efter följer jag nog med han hem :)


I morgon kommer Jocke också :) Ska byta julklappar, fast jag lämnade hans när jag ändå var upp till hans mamma.

Måste ställa väckarklockan, så man hinner göra sig i ordning tills han kommer. Tror han skulle komma runt 12. Jag valde en lite tidigare tid bara för att jävlas ;) Så kan han inte sova hela dagen :P moahahahaha.


Nu ska jag nog sova =D Natti!



Ovido - Quiz & Flashcards