Alla inlägg den 4 januari 2008

Av anniiie - 4 januari 2008 00:38

Isse hade en rolig dröm.


"

-drömde att vi skulle fika på en fotbollspaln å vi skulle åka bil dit å du körde..

å du körde som en galning


åsså såg du ut som hackspeten i kalle anka som är på julafton

vi var ute å körde på bussvägarna här i torvalla åsså var vi å umgicks med nå vita hästar också. + att vi var en sväng i järpen till ett rosa hus som jag gillade :P hette tillochmed "rosa huset på kullen" ^^ å sen så skaffade vi en varsin kille å de blev mördare och helt plötsligt var vi med i en musikvideo som e-type gjorde för flera år sedan. låten heter nåt med angel, är massa ungdomar med ^^ "


Av anniiie - 4 januari 2008 00:26



JAPP, syster.

Men jag kan berätta en sak för dig!

Vem har fixat så vi har Saw 4 på film?!

VOILA; DIN SYSTER! Den finns hemma hos mamma!

(och där ska den stanna). men kom hit och kika på den om du är så sugen.



Chirre, dirre och film. grejtans.

Blev någon "Dad .  . .  camp" :P Komedi. "I am legend", funkade inte :/

Får se den någon annan dag ;)

Måste komma på om jag behöver någonting från stan i morrn..

Leggings.. har 4 hål i mina. Ett i knät, (ramlade.. lite rund om fötterna), och tre på vaden, för att jag fastnade i en säng :P

Sen behöver jag inge mer.. mjah, kläder är aldrig fel ;)

Ovido - Quiz & Flashcards