Alla inlägg under december 2007

Av anniiie - 7 december 2007 10:22

min plikt att ta din oskuld eftersom ingen annan kommer att göra det



OHHH; HAPPY DAY!

JAG HAR INTE ONT I HALSEN! så jävla skönt =)

fast jag har fortfarande ingen aptit :/ menmen, ska försöka trycka ner någon frukost nu, och vänta på att darling slutar så han kan komma hit :D



=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)=) =) =) =)=) =) ) ==) =) =)  =))= =) )= =) )= =)

Av anniiie - 6 december 2007 23:36

gula och långt ifrån varandra


ååh, jag mår så sjukt bra när jag är med dig!!!!!!!!!!!!! :} darling.

hoppas, hoppas verkligen att jag kan somna före 05 i natt..






bli frisk bli frisk bli frisk!!!! är le.

Av anniiie - 6 december 2007 11:07

men det är faktiskt jag som är Batman


ååååh, vilken seg natt! legat och kollat på klockan typ hela tiden. la mig redan vid strax före 22, sen kom johan en sväng, och var väl kvar knappt en halvtimme typ. klockan var 05, sist jag kollade, och sen vaknade jag vid 07. jobbigt :/ jobbigt när man är sjuk och inte kan sova.. :S


idag händer väl... ingenting skulle jag tippa på. har ingen energi så..

Ovido - Quiz & Flashcards